• سه شنبه ٢٨ تير ١٤٠١-١١:١٢
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٤٧١٨
حبیب کاشانی تاکید کرد: ۲-۷۹

شهرداری از همایش فرصتهای سرمایه‌گذاری تهران به شورا گزارش دهد

عضو و خزانه دار شورای اسلامی شهر تهران بر لزوم ارائه گزارشی در خصوص برگزاری همایش فرصتهای سرمایه گذاری کلان شهر تهران در شورای شهر تهران تاکید کرد.

 
 
 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران حبیب کاشانی در جریان هفتاد و نهمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران، با اشاره به حضور مردمی در جشن غدیر اظهار داشت: به نظرم روز گذشته علی رغم کاستی‌ها کار ارزشمندی انجام شد و اجماع و وحدتی اتفاق افتاد و از ظرفیت‌های مردمی به خوبی استفاده شد و شهرداری نیز به عنوان نخ تسبیح این هم افزایی عمل کرد.
وی افزود: مراسم روز گذشته برای عید غدیر تنها منحصر به خیابان ولیعصر نبود و در تمام نقاط شهر و بوستان‌های تهران شاهد برگزاری این رویداد بودیم. مردم خودجوش در این مراسم شرکت کردند و حتی از استانهای دیگر آمده بودند که در این مراسم حضور داشته باشند. البته فضا کم بود و اکثر مردم با ماشین های شخصی آمده بودند و شلوغی و ازدحام جمعیت موجب ایجاد ترافیک سنگین شد. بی تردید باید از این تجربه بهره بگیریم تا شاهد برگزاری هر چه بهتر چنین مراسم‌هایی باشیم.
حبیب کاشانی در بخش دیگری از صحبت های خود به برگزاری همایش فرصت های سرمایه گذاری  کلان شهر تهران اشاره کرد و افزود:  در مورد این همایش باید گزارشی از سوی شهرداری تهران  ارائه شود که مشخص شود چند سرمایه گذار از چند کشور و چه کشورهایی آمدند و چه میزان می‌توان از این فرصت برای شهر تهران بهره گرفت.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: