• سه شنبه ٢٨ تير ١٤٠١-١٢:١٦
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٤٧٢٠
چمران در هفتاد و نهیمن جلسه شورا:۴-۷۹

باورهای دینی در نهاد مردم مستحکم است/ امیدوارم در آیین های آینده شاهد مشکلات ترافیکی نباشیم

مهدی چمران ضمن سپاسگزاری از کسانی که در همه جای شهر تهران و کشور، عید غدیر را گرامی داشتند، اظهار داشت: همه این ها می رساند که اعتقادات و باورهای دینی و مذهبی در نهاد مردم وجود دارد و انشاالله که خداوند این باور و عقیده را هر روز مستحکم تر بفرماید.

 
 
 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، مهدی چمران در هفتاد و نهمین جلسه شورا ضمن سپاسگزاری از کسانی که در همه جای شهر تهران و کشور، عید غدیر را گرامی داشتند، اظهار داشت: همه این ها می رساند که اعتقادات و باورهای دینی و مذهبی در نهاد مردم وجود دارد و انشاالله که خداوند این باور و عقیده را هر روز مستحکم تر بفرماید.
او در ادامه متذکر شد: بسیاری نیز با خودرو شخصی به میان آمدند چون حضور ایشان خانوادگی بود که این موضوع سبب بروز مشکلات ترافیکی شد. اما امیدوارم در سال های بعدی بهتر برنامه ریزی شود تا این مشکلات کاهش پیدا کند.
رئیس شورای اسلامی شهر تهران سپس از کسانی که برنامه ها را برگزار کردند و کسانی که حضور داشتند سپاسگزاری کرد و گفت: امیدوارم که خداوند اجر جزیل ایشان را به خوبی بدهد. 
همچنین چمران با اشاره به 29 تیر سالروز ولادت حضرت امام موسی کاظم (ع) اظهار داشت: تولد ایشان را تبریک عرض می کنم و انشاالله که از برکات این ولادت هم به خوبی برخوردار باشیم.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: