• سه شنبه ٢٨ تير ١٤٠١-١٤:١٣
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٤٧٢٤
پرویز سروری: 8-79

مدعیان شفافیت در دروه پنجم یک خط گزارش حسابرسی نداشتند

نایب رئیس شورای شهر تهران با اشاره به همکاری شهرداری و شورا برای انجام حسابرسی مشخص جهت کنترل هزینه ها، سرعت و دقت حسابرسی؛ گفت: متاسفانه مدعیان شفافیت در دروه پنجم یک خط گزارش حسابرسی نداشتند.

 
 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران پرویز سروری نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به آغاز بررسی گزارش‌های حسابرسی از مناطق ۳، ۷،۱۲، ۲۰ برای سالهای مالی ۱۳۹۶ تا ۱۳۹۹ در جلسه شورای شهر تهران گفت: با وجودی که مهم ترین شعار شورای پنجم شفافیت بوده است مهم‌ترین مسئله شفافیت که گزارش های حسابرسی است در این دوره اتفاق نیافتاده است در حالیکه وظیفه ذاتی شورا به شمار می رود.
وی ادامه داد: وقتی حتی یک گزارش در طول چهار سال قرائت نشده، تمام انحرافات موجود در دستگاه ادامه پیدا کرده است. کمیسیون برنامه و بودجه جور دوره قبل را بررسی و بیش از ۳۰۰ گزارش تهیه کرده است.
سروری با بیان اینکه به اعتقاد من ترک فعل در دوره قبلی شورا صورت گرفته است، یادآور شد: با همکاری شهرداری و شورا، یک حسابرسی مشخص انجام خواهد شد که در کنترل هزینه ها، سرعت و دقت حسابرسی اثرگذار خواهد بود. این میزان گزارش حسابرسی اقدامی جهادی و طاقت فرسا محسوب می‌شود.
 
 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: