• يکشنبه ٢ مرداد ١٤٠١-١٤:٠٨
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٤٧٥٧
از سوی پیرهادی مطرح شد: 10-80

تذکر به خشکاندن و قطع درختان خیابان ولیعصر (عج)

رئیس کمیسیون سلامت محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران به قطع ۱۲ اصله درخت در خیابان ولیعصر، نبش خیابان محمودی تذکر داد.

 
 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران مهدی پیرهادی رئیس کمیسیون سلامت محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران به قطع ۱۲ اصله درخت در خیابان ولیعصر، نبش خیابان محمودی تذکر داد.
وی افزود: با توجه به قدمت و شرایط خاص خیابان ولیعصر که یکی از طولانی ترین و قدیمی ترین خیابانهای خاورمیانه است و دارای جاذبه های طبیعی و بصری خاصی است باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.
پیرهادی ادامه داد: مردم تهران خاطرات خوبی در این خیابان از میدان راه آهن تا میدان تجریش دارند و باید به این خیابان توجه شود.
رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد: شهرداری تهران تمامی تلاش را نسبت به حفظ این خیابان و نسبت به اقدامات قانونی و بررسی توسط موسسات ذی صلاح و پیداکردن دلیل علت خشک شدن درختان انجام دهد.
وی ادامه داد: البته سازمان بوستان ها،  موضوع را پیگیری کرده و اقدامات حقوقی و قانونی  در دست اقدام دارد.
پیرهادی از شهرداری‌ تهران خواست تا در این خصوص گزارش ارایه کند و موضوع را از طریق مرجع قضایی پیگیری و جرائم لازم در ماده ۷ اجرا شود.
عضو شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: اگر درختان توسط اشخاصی خشک شده اند باید از طریق دادگستری و قوه قضاییه پی‌گیری شود تا دیگر برخی افراد سودجو در شهر تهران این کار را انجام ندهند.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: