• سه شنبه ٤ مرداد ١٤٠١-١٢:٥٩
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٤٧٨١
اقراریان تاکید کرد: ۵-۸۱

نمایشگاه هم افزا ظرفیت بسیاری خوبی برای حل مسائل شهری است/ مدیران شهری در فرصت باقی مانده از این نمایشگاه دیدن کنند

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورا طی تذکری درخصوص نمایشگاه «هم افزا» گفت: از مدیران شهری و شهرداران تقاضا دارم، با توجه به ساعات باقی مانده در تمام سطوح در نمایشگاه هم افزا حضور پیدا کنند، چراکه این نمایشگاه ظرفیت بسیار خوبی برای حل مسائل با استفاده از ظرفیت مردم دارد.

 
 
 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، مهدی اقراریان در هشتاد و یکمین جلسه شورا طی تذکری در خصوص نمایشگاه هم افزا اظهار داشت: شاهد برگزاری نمایشگاه هم افزا در مصلی تهران هستیم و جبهه انقلاب با نگاه کمک به حکمرانی مردمی این نمایشگاه را برگزار کرده است و در ساعات پایانی نمایشگاه، ریاست جمهروی نیز از آن بازدید کردند.
او ادامه داد: شهرداری تهران نیز از مشارکت کنندگان در این نمایشگاه است و از همین روی از مدیران شهری و شهرداران تقاضا دارم، با توجه به ساعات باقی مانده در تمام سطوح حضور پیدا کنند. چراکه این نمایشگاه ظرفیت بسیار خوبی برای حل مسائل با استفاده از ظرفیت مردم دارد. 
رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورا با اشاره به اینکه حتی استانداران استان های مختلف با فرمانداران خود در این نمایشگاه حضور داشتند، گفت: ریاست جمهوری نیز دستیار خود را برای مردمی سازی حوزه حکمرانی منسوب کرده است  لذا اگر از شورا و شهرداری انقلابی سخن می گوییم، حضور و پشتیبانی از این دسته اقدمات نیروهای انقلابی لازم و ضروری است.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: