• پنج شنبه ٦ مرداد ١٤٠١-٠٩:٣١
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٤٨٠٣
سید محمد آقامیری تاکید کرد:

ضرورت ایجاد تحول اساسی در سیستم حمل ونقل عمومی پایتخت/ نقش تعیین کننده دولت در تامین منابع

نایب رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورا در دیدارهای مردمی با محوریت مسجد بر ضرورت ایجاد زمینه های تحول اساسی در سیستم حمل و‌نقل عمومی تاکید کرد.

 
 
 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران هفتاد و سومین "نهضت دیدارهای مردمی مسجد محور"  با حضور حجت الاسلام والمسلمین آقامیری در مسجد احمدیه محله نارمک برگزار شد.
در این دیدار که همزمان با اقامه نماز جماعت مغرب و عشا و با حضور مهندس پوریافر شهردار منطقه۴ و معاونین و مدیران شهری منطقه برگزار شد، حجت الاسلام و المسلمین آقامیری در سخنانی با بیان اینکه ارتباط چهره به چهره و مستقیم مدیران شهری با مردم، موجب آگاهی به موقع با مشکلات آنها است، تصریح کرد: برپایی ملاقات مردمی در مساجد موجب ایجاد تعاملات بین بخشی و تسهیل رفع مشکلات با حضور مدیران و مسئولین ذی‌ربط می‌گردد.
نایب رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران  در بخش دیگری از سخنان خود بر لزوم توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی و متروی پایتخت تأکید کرد: در  حال حاضر با کمبود اتوبوس و واگن مترو مواجه هستیم و لازم است دولت که نقش تعیین کننده ای در تامین منابع دارد، در این زمینه وارد شود تا بتوانیم گام های جدی برداریم و از وضعیت موجود به موقعیت مطلوب برسیم.
مهندس پوریافر شهردار منطقه۴ نیز در این مراسم ضمن تقدیر از نگاه مسجد محوری حجت الاسلام والمسلمین آقامیری در برگزاری جلسات مستمر ملاقات مردمی در سطح مناطق۲۲گانه شهر تهران، به ارائه گزارش از مهمترین اقدامات عمرانی و ترافیکی در سطح منطقه پرداخت.
هفتاد و سومین جلسه ملاقات مردمی رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران با بیان مسائل و درخواست های شهروندان در حوزه های عمرانی، ترافیکی، شهرسازی، خدمات شهری، فضای سبز و... و پاسخگویی عضو شورای شهر و شهردار منطقه پایان پذیرفت.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: