• پنج شنبه ٦ مرداد ١٤٠١-٠٩:٤٣
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٤٨٠٥
مهدی بابایی:

پیشگیری و هوشمند سازی باید اولویت آتش نشانی باشد

رئیس کمیته ایمنی شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد که حوزه پیشگیری باید اولویت آتش نشانی قرار گرفته و به اجرای آن سرعت داده شود.

 
 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران مهدی بابایی رئیس کمیته ایمنی شورای شهر تهران در مراسم رونمایی از اپراتور پایش هوشمند سیستم اعلام حریق اظهار داشت:با مصوبه شورای شهر تهران، شهرداری ملزم به ایجاد این سامانه شد.
وی با بیان اینکه حوزه پیشگیری باید اولویت آتش نشانی قرار گرفته و به اجرای آن سرعت داده شود، گفت: در حال حاضر چهار درصد از بودجه شهرداری برای آتش نشانی اختصاص داده شده است که بیشتر آن برای حوزه عملیات مثل تجهیزات و توسعه صرف می‌شود.
بابایی ابراز امیدواری کرد: هرچه سریع‌تر رویکرد پیشگیرانه در آتش نشانی تقویت شود چرا که در حال حاضر کمتر از ۵ درصد نیروهای آتش نشانی در حوزه پیشگیری هستند و هر چه این نسبت بیشتر شود جان نیروهای عملیاتی و مردم  بیشتر حفظ می‌شود.
رئیس کمیته ایمنی شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد:اتصال ساختمانهای شهرداری به این سامانه و در ادامه اتصال این سامانه به سایر سامانه‌های هوشمند تاثیر مهمی در حوزه هوشمند سازی ایمنی شهر داشته و پایش ایمنی ساختمان‌های متصل به این سامانه هم باید در  دوره‌ای زمانی معین لحاظ شود.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: