• چهارشنبه ١٢ مرداد ١٤٠١-٠٧:٥٩
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٤٨٧١
رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورا مطرح کرد:

تحول در شهر تهران با نصب نمادهای عاشورایی

عضو شورای شهر تهران با اشاره به نصب نمادهای عاشورایی در نقاط مختلف پایتخت، گفت:نصب نمادهای عاشورایی می تواند تحولی را در شهر ایجاد و تاثیرات مثبتی در جامعه داشته باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران نرگس معدنی پور رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران که همزمان با روز سوم محرم از مجموعه آثار هنری و عاشورایی میدانگاه هفت تیر بازدید کرد، گفت وگوی با خبرنگار فارس در جریان این بازدید در گفتگو با خبرنگار شهری فارس گفت: چنین رویدادی برای نخستین بار و به همت سازمان زیباسازی شهر تهران رقم خورده که قطعا هم به لحاظ هنری و هم به لحاظ فرهنگ دینی ـ اسلامی بسیار ارزشمند است.
وی ادامه دهد: نصب این نمادها در نقاط مختلف پایتخت می تواند تاثیرات مثبتی در جامعه داشته باشد. 
معدنی پور بیان داشت: مشارکت هنرمندان، نقاشان و خطاطان در این رویداد و خلق آثاری این چنین هنرمندانه نشانه عمق نفوذ معنویت در جامعه است.
رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر ضرورت تداوم چنین رویکردهای فرهنگی در سطح شهر گفت: در گفت و گویی که با هنرمندان داشتم، آنها ضمن ابراز خرسندی از شرکت در این رویداد خواستار تداوم آن شدند.
وی گفت: در کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورا سعی می کنیم تا با حمایت از چنین برنامه هایی در مناسبت های مختلف ملی و  مذهبی با شیوه های متفاوت رنگ و رویی جدید به شهر بدهیم.
گفتنی است رویداد فرهنگی میدانگاه هفت تیر با حضور ۱۴۰ هنرمند و خلق ۵۰۰ اثر هنری هم اکنون در میدان شهدای هفتم تیر در حال برگزاری است.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: