• سه شنبه ١٨ مرداد ١٤٠١-١٢:٥٩
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٤٨٩٩
مهدی پیرهادی مطرح کرد: 4-84

مردم باید از دلایل خشک شدن درختان مطلع باشند/ خبرنگاران نقش مهمی در رفع مشکلات و معضلات دارند

رئیس کمیسیون سلامت محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به خشک شدن درختان، اظهارداشت: معتقدم مردم باید دلیل خشک شدن درختان را بدانند و اطلاع‌رسانی مناسب هم انجام شود.

 
 
 
 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران مهدی پیرهادی رئیس کمیسیون سلامت محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران روز سه‌شنبه در جریان جلسه علنی شورای شهر، با یادآوری روز خبرنگار، از خبرنگاران به دلیل اینکه سعی می‌کنند اتفاقات کشور را به مردم اطلاع رسانی کنند و در جهت رفع بسیاری از معضلات و مشکلات کشور قدم برمی دارند، تشکر کرد.
وی گفت: خبرنگاران تلاش میکنند تا وقایع و اتفاقات را به خوبی به سما و نظر مردم برسانند و کار سخت و طاقت فرسا، پر استرس و مطالبه گرانه ای دارند.
پیرهادی ادامه داد: اگر موضوعی را نقد کنند تحت فشار وهجمه قرار می گیرند و اگر جایی تعریف کنند، ممکن است دوباره به شکل دیگری مورد هجمه قرار گیرند و این وظیفه سخت را انجام می دهند.
پیرهادی همچنین از خبرنگاران حاضر در صحن شورای شهر تهران نیز تشکر کرد .
رئیس کمیسیون سلامت محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به خشک شدن درختان، اظهارداشت: خشک شدن درختان در روزهای گذشته در فضای مجازی بازتاب های مختلفی داشته است.
وی افزود: به عنوان فردی که این موارد را دیده ام و به معاونت‌های مختلف منتقل کرده ام، معتقدم باید  مردم دلیل خشک شدن درختان را بدانند و اطلاع‌رسانی مناسب هم انجام شود.
پیرهادی ادامه‌داد: برخی موارد دلیل خشک شدن درختان، ساخت و سازها است که به آن  کم توجهی شده و باید جلوی آن گرفته شود.
وی یادآور شد: نواحی شهرداری تهران نیز باید تلاش بیشتری کنند و اخطارها و پیگیری های لازم را داشته باشند که برای ساخت و ساز، درخت خشک نشود.
رئیس کمیسیون سلامت محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران ، تاکید کرد: یک درخت تا بخواهد به عمر ۱۰ سال برسد زمان طولانی صرف می‌شود و با شرایطی که در تهران داریم، نیازمند توسعه فضای سبز هستیم، هرچند همکاران فضای سبز و سازمان بوستان ها تلاش زیادی در زمینه نگهداشت و توسعه فضای سبز انجام می دهند.
 
پاکبان ها با عشق به اباعبدالله در روزهای گذشته فعالیت کردند
وی هم‌چنین از پاکبان ها و نیروهای خدمات شهری تکشر ویژه کرد و گفت: این افراد برای نظافت شهر در روزهای ایام سوگواری ماه محرم عاشقانه کار کردند و بسیاری از این عزیزان با نیت خاصی این کار را انجام می‌دهند و بعضاً با دقت بیشتری این مسئولیت را به خوبی انجام داده و شهر را نظافت کردند.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: