• شنبه ٢٢ مرداد ١٤٠١-١٥:١٨
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٤٩١٨
شمس‌احسان: 

تاسیس کلانتری در محله رضویه پاسخ به مطالبه مردم است

رئیس کمیته اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران گفت: با تاسیس کلانتری رضویه به یکی از مطالبات مردم این محله پاسخ داده می‌شود.  

 
 
 
 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران زهرا شمس‌احسان عضو و رئیس کمیته اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران صبح امروز (شنبه) در مراسم‌ آغاز احداث کلانتری محله رضویه در منطقه ۱۵ اظهار داشت: با تاسیس  این کلانتری به یکی از مطالبات مردم محله رضویه پاسخ داده می‌شود.  
رئیس کمیته اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران گفت: جمع آوری و انتقال معتادین متجاهر به مراکز بازپروری و گرم‌خانه‌ها، هموار سازی و مسطح سازی تپه کوه سنگی جهت تردد خودروهای نظامی و انتظامی و احداث کلانتری سه اقدام‌ مهمی است است بنا به درخواست و پیگیری معتمدین و مردم‌محله رضویه از دستگاه‌ها صورت گرفته است. 
عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: با تلاش‌های صورت گرفته امروز توانسته‌ایم به صورت نسبی ایجاد نظم اجتماعی، امنیت و احساس امنیت را برای مردم محله رضویه برقرار کنیم. 
شمس‌احسان ضمن تقدیر از تلاش‌ها و زحمات فرماندهی انتظامی تهران بزرگ گفت: مجموعه انتظامی تهران بزرگ در طول این مسیر همراهی‌های زیادی با شهرداری تهران، شورای شهر و نهادهای دیگر در این زمینه داشتند.
عضو شورای اسلامی شهر تهران خاطرنشان کرد: شهردار تهران با همیت و دغدغه‌ای که دارند دستورات لازم را برای ایجاد امنیت در این‌محله صادر کردند. 
شمس‌احسان اظهار داشت: امیدواریم هر چه سریعتر با تاسیس و راه‌اندازی این کلانتری مردم طعم شیرین امنیت را بیش از گذشته تجربه کنند و ان‌شاالله با تعامل دوطرفه مردم و نیروی انتظامی شاهد کاهش نرخ جرائم، ناامنی‌های اجتماعی و بزهکاری‌های اجتماعی باشیم. 
انتهای پیام/

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: