• شنبه ٥ آذر ١٤٠١-١٤:١٠
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٥٦١١
حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمد آقامیری

بسیج مظهر اقتدار، ایستادگی و وحدت ملی

مقام معظم رهبری(مدظله العالی):
"بسیجی‌بودن فرهنگ مجاهدان گمنام است. فرهنگ مجاهدان بی‌توقع و خطرپذیری است، نترسیدن است، خدمتگزاری است برای همه، برای کشور، از خود برای دیگران مایه گذاشتن است".
پنجم آذرماه و آغاز هفته بسیج، فرصتی مغتنم برای تجدید عهد و پیمان با آرمان های بلند حضرت امام خمینی (ره) و بیعت با مقام معظم رهبری (مدظله العالی) است.
بدون تردید بسیج به عنوان مظهر اقتدار، ایستادگی و وحدت ملی ایران اسلامی در تمام ادوار درخشان انقلاب اسلامی توانسته است موجبات سرافرازی و اقتدار ملی این مرز و بوم را فراهم نماید.
این تشکیلات عظیم مردمی پس از حضور موثر و مقتدرانه در دفاع مقدس و کسب تجربیات ارزشمند، توانسته در تمام عرصه‌های اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و همچنین رخدادهایی همچون قضایای اخیر؛ مظلومانه در مقابله با این اغتشاشگران جانفشانی کرده و با نثار جان عزیز خود جلوی ظلم به ملت را بگیرد.
ضمن تبریک هفته بسیج و ادای احترام به آرمان های بلند امام راحل و درود به روان پاک شهداء، با رهبر عزیزمان پیمان می‌بندیم که راه نورانی انقلاب اسلامی و آرمان‌های بلند آن را تا آخرین نفس ادامه خواهیم داد و نقشه‌های شوم دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی را نقش بر آب خواهیم نمود.
حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمد آقامیری
رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران به مناسبت هفته بسیج
 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: