• چهارشنبه ٩ آذر ١٤٠١-١٣:١٩
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٥٦٥٧
عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران مطرح کرد؛

ضرورت ارائه تسهیلات ویژه به پرستاران در مناطق مختلف شهرداری

سوده نجفی در مراسم گرامیداشت ولادت حضرت زینب (س) که با حضور جمعی از پرستاران در منطقه ۱۰برگزار شد، با تاکید بر اینکه بزرگ‌ترین افتخارم این است که پرستار هستم و چندین سال بر بالین خدمت کرده‌ام، گفت: پرستاران در ایام کرونا با حضور مداوم در مراکز درمانی از خودگذشتگی کردند و از جان ‌و دل به بیماران خدمت کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، سوده نجفی با بیان اینکه در دو سال اخیر صحنه جهاد در مقایسه با دوران ۸ سال دفاع مقدس تغییر کرده بود، ادامه داد: کادر درمان و مدافعان سلامت در این ایام با ایثار از هیچ اقدامی دریغ نکردند و همواره در صحنه حاضر بودند و همین موجب شد تا شهدای زیادی را در این راه تقدیم کنیم.
رئیس کمیته سلامت با بیان اینکه به دلیل جلساتی متعددی که با اعضای نظام پرستاری دارم از نزدیک در جریان مشکلات پرستاران قراردارم افزود: بخشی از مشکلات آنان در سطح ملی است که باید در مجلس شورای اسلامی و دولت پیگیری شود و بخشی هم که در راستای مدیریت شهری مطرح می‌شود پیگیری کرده‌ام از اینرو اقداماتی در جهت احصا کلید خورده است.
عضو شورای شهر تهران ادامه داد: یکی از مطالبات این قشر نامگذاری خیابان‌ها و معابر به نام شهدای مدافع سلامت بود که در جلسات متعددی که داشتیم تعدادی از خیابان‌ها و اماکن به نام آنان مزین شده است.
عضو هیئت رئیسه شورای شهر با اشاره به اینکه از شهرداران مناطق خواستیم تسهیلات ویژه‌ای را در مناطق در اختیار پرستاران قرار دهند گفت: آنچه در توان داریم برای این قشر زحمتکش که رزمندگان امروز میدان جهاد هستند انجام خواهیم داد.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: