• شنبه ١٢ آذر ١٤٠١-١١:٥٨
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٥٦٦٠
نادعلی خبر داد؛

از بررسی دو اعتراض فرمانداری تا گزارش حسابرسی های ۴ منطقه در صحن شورا

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران از بررسی نامه فرماندار تهران در خصوص 2 مصوبه اخیر شورای شهر تهران در صحن یکصد و یازدهم خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، علیرضا نادعلی، سخنگوی شورا با اشاره به برگزاری یکصـد و یازدهمین جلسه از ششمین دوره شورای اسلامی شهر تهران در روزیکشنبه 13 آذر ماه 1401، اظهار داشت: در ابتدای جلسه و قبل از رسیدگی به دستورات جلسه صحن این هفته، احمد صادقی در صحن شورا نطق پيش از دستور خواهد داشت و پس از آن بررسی نامه فرماندار تهران در خصوص 2 مصوبه اخیر شورای شهر تهران بعنوان دو دستور نخست خواهد بود.
وی گفت: نامه فرماندار تهران برابر اعتراض هیات تطبیق به «اصلاحیه مصوبه نحوه اخذ مطالبات حوزه شهرسازی شهرداری تهران» و «اصلاحیه مصوبه فرآیند حمایت از ناشران، موزعین و کتاب فروشان» است که اعضای شورا روند آن را بررسی و موارد لازم را اصلاح خواهند کرد.
نادعلی در پایان با بیان اینکه دستور سوم تا ششم صحن علنی فردا نیز به موضوع حسابرسی از شهرداری مناطق تهران اختصاص دارد، خاطر نشان کرد: مقرر شده تا در جلسه فردا گزارش رسمی حسابرس شورای شهر تهران در خصوص سالهای مالی 96 لغایت 99 مناطق 2و4و6و11 شهرداری تهران از سوی کمیسیون برنامه و بودجه قرائت و در خصوص آن بررسی های لازم توسط اعضا صورت پذیرد.

 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: