• شنبه ١٢ آذر ١٤٠١-١٣:٢٨
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٥٦٦١
چمران مطرح کرد؛

تمام ساختمان های دولتی و خصوصی باید مناسب سازی شوند

رئیس شورای اسلامی شهر تهران، در آیین بهره برداری از پروژه های مناسب سازی معابر و فضاهای عمومی شهر تهران، با تاکید بر اجرای مصوبات ستاد مناسب سازی شورای شهر تهران، گفت: تمام ساختمان ها چه دولتی، چه خصوصی باید مناسب سازی شوند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، آیین بهره برداری از پروژه‌های مناسب سازی معابر و فضاهای عمومی شهر تهران، با حضور مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران، مهدی پیرهادی رئیس کمیسیون سلامت محیط زیست و خدمات شهری، زاکانی شهردار تهران، علی همت محمود نژاد رئیس انجمن حمایت از حقوق معلولان ایران، حسین نظری معاون خدمات شهری شهرداری تهران، محمدحسین مختاری رئیس سازمان پارکها و بوستان‌های شهر تهران، صارمی معاون شهر سازی و معماری شهرداری تهران برگزار شد.
رئیس شورا با تبریک روز جهانی معلولین گفت: امیدواریم همه کسانی که در زمینه مناسب سازی برای معلولان در شهر تهران مسئولیت دارند بتوانند شهر را به نحو احسن محیا و آماده کنند تا معلولین از اقدامات انجام شده، منتفع شوند.
وی در ادامه گفت: در مناطق تهران با خبر هستیم و کارهای خوبی انجام گرفته و باید این کارها متوقف نشود و ادامه دار باشد تا عقب ماندگی در زمینه مناسب سازی نداشته باشیم.
چمران ادامه داد: مناسب سازی اگر از ابتدا در تمام پروژه های شهری انجام بپذیرد هم ارزان‌تر و هم عملیاتی تر خواهد بود و تمامی ساختمان های تهران چه خصوصی و چه دولتی باید مناسب سازی شود.
رئیس شورای اسلامی شهر تهران در پایان تصریح کرد: ستاد مناسب سازی از سال ۱۳۸۴ با مصوبه شورای اسلامی شهر تهران تشکیل شده و اقدامات فراوانی را هم در پی داشت که امیدواریم این ستاد همچنان به اقدامات مؤثر خود ادامه بدهد.

 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: