• چهارشنبه ٣ خرداد ١٤٠٢-١٨:٠٣
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٦٦٩١
در بازدید آخوندی از خطوط مترو تاکید شد:

بهره برداری از خطوط ۶ و ۷ اولویت اصلی مدیران مترو باشد

رییس و اعضای کمیسیون برنامه و‌ بودجه شورای شهر تهران بازدیدی از خط ۶ و ۷ مترو داشته و آخرین وضعیت پیشرفت فیزیکی ایستگاه‌های قطعه شمالی خط ۶ را مورد بررسی قرار دادند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، در جریان بازدید اعضای کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران از خطوط ۶ و ۷ متروی تهران، محمد آخوندی، رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران، گفت: امسال اولویت شورای شهر و شهرداری تهران حوزه حمل‌ونقل بوده که یکی از اصلی‌ترین بخش ها مباحث مربوط به مترو است.

وی افزود: در مترو، اولویت شورای شهر تکمیل خط ۶ و ۷ است و برای تکمیل این خط در ردیف و تبصره‌ها اعتبار خوبی در نظر گرفته شده است که می‌تواند پایان‌دهنده بخش شمالی خط ۶ و رفع نواقص بخش میانی آن باشد.

آخوندی با تاکید بر اینکه شهرداری باید براساس مصوبات شورا و کمیته تخصیص عمل کند، بیان کرد: براساس این مصوبه، تخصیص صددرصدی برای خط ۶ و ۷ باید صورت گیرد و نقدینگی را به صورت یک‌دوازدهم و هر ماه پرداخت کنند.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران تصریح کرد: در ۳ ایستگاهی که در قسمت شمالی خط ۶ مترو تا پایان سال آماده استفاده مردم می‌شود، بیشتر نواقص مربوط به تجهیزات است و با اعتباراتی که در بودجه سال ۱۴۰۲ درنظر گرفته شده امکان تکمیل آن وجود دارد لذا مدیران مترو باید تکمیل این بخش را در اولویت قرار دهند .

آخوندی در پایان خاطرنشان کرد: قرار شد هفته آینده جلسه‌ای با دستگاه‌های مختلف شهرداری از جمله؛ سازمان املاک، معاونت مالی شهرداری، معاونت حمل‌ونقل و شرکت مترو داشته باشیم و مشکلاتی که امروز شاهد آن بودیم را در جلسه بررسی کنیم تا هرچه سریعتر مشکلات مرتفع شود.

در این بازدید که جلال بهرامی معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران، محسن هرمزی مدیرعامل شرکت متروی تهران، مسعود درستی سرپرست شرکت راه‌آهن شهرداری تهران و حومه، پیمانکاران و سایر مدیران مترو، اعضای کمیسیون برنامه و‌ بودجه شورای شهر تهران را همراهی کردند، در ابتدا گزارشی از وضعیت شرکت مترو از نظر بودجه‌ای، تخصیص‌ها، عملکرد سال گذشته، حسابرسی، نیروی انسانی و … همچنین آخرین وضعیت خط ۶ و ۷ مترو ارائه شد.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: