• سه شنبه ٩ خرداد ١٤٠٢-١١:٥٨
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٦٧٢٤
احمد صادقی در واکنش به گزارش محله نفر آباد؛ 2-151

فرماندار ری باید پاسخگوی عدم اجرای تکالیف دولتی در محله نفر آباد باشد

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: این از اختیارات شوراهاست که نمایندگان دولت را در جلسات دعوت کند و فرماندار ری به عنوان نماینده دولت باید پاسخگوی عدم اجرای تکالیف دولتی در محله ای مانند نفر آباد باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، احمد صادقی در یکصد و پنجاه و یکمین جلسه شورای ششم و پس از استماع گزارش جعفر بندی شربیانی در خصوص محله نفر آباد در منطقه ۲۰ گفت: از شهرداری منطقه و سازمان نوسازی تشکر می کنم برای اقداماتی که انجام داده اند اما پیشنهاد دارم که برای اینگونه موارد نماینده دولت که در اینجا فرماندار ری می باشد در جلسات حضور داشته باشند.
وی افزود : فرماندار ری به عنوان نماینده دولت باید پاسخگوی عدم اجرای تکالیف دستگاه های دولتی مثل آب و برق در توسعه محله نفرآباد باشد، این اختیار قانونی شوراهاست که مسئولین دولتی را دعوت کنند تا آنان پاسخگو باشند .
صادقی افزود: متاسفانه به رغم کارهای خوبی که صورت گرفته و به رغم اینکه شورای شهر ۵۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت برای مجموعه نفر آباد دیده بود، به دلیل کوتاهی در پیگیری این رقم به نصف تقلیل یافت، این را باید بپذیریم که کوتاهی کردیم و عدم پیگیری ها از وزارت راه سبب شد این ۵۰۰ میلیارد تبدیل به ۲۵۰ میلیارد تومان شود و مابقی را به شهرداری هایی که پیگیر مسایل خود بودند، نظیر شهرداری شیراز، بدهند.
صادقی افزود: امیدواریم شهرداری با در دستور کار قرار دادن پیگیری های مستمر از وزارت راه جبران مافات کند.

 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: