• سه شنبه ٩ خرداد ١٤٠٢-١٤:١٢
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٦٧٢٩
بابایی در صحن شورا؛ 7-151

انتقاد از اختلال در تردد شهروندان در پیاده رو اطراف میدان ولیعصر/ شهردار تهران هوشمندسازی تفکیک زباله را جدی بگیرد

عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به حضور و بازدید از اطراف میدان ولیعصر (عج)، نسبت به سد معبر محدوده میدان و چهارراه ولیعصر و اختلال در تردد شهروندان تذکر داد .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، مهدی بابایی در یکصد و پنجاه و یکمین جلسه شورای ششم، در تذکری با اشاره به بازدید از میدان ولیعصر(عج)،گفت: در ضلع شمالی میدان ولیعصر، شهروندان برای عبور از پیاده رو باید دقایقی را متوقف شوند و حرکت آنان به دلیل حضور دستفروشان با مشکلاتی مواجه می شود.
بابایی افزود: دستفروشان از یک سو و مغازه ها نیز از سوی دیگر پیشروی کرده و مسیر تردد شهروندان را سد کرده و مشکلاتی برای عابران پیاده ایجاد کرده اند.
وی با بیان اینکه این وضعیت تازه ایجاد نشده و از قبل وجود داشته است، اظهار داشت: به رغم پیگیری اعضای شورا و تذکرات ارایه شده، اقدام موثری در این محدوده انجام نشده است.
وی افزود: اگرمتولیان امر توانمندی اجرای قانون را ندارند، مدیران مربوطه استعفا داده وجای خود را به مدیران توانمند بدهند.
بابایی در تذکر دیگری نسبت به ضرورت هوشمندسازی تفکیک زباله از مبدأ تأکید کرد و گفت: برغم اینکه این موضوع از وعده‌های شهردار تهران بوده است اما هنوز نتیجه ای حاصل نشده است.
وی بر تسریع فرآیند تفکیک زباله از مبداء تاکید کرد و افزود: کندی و ناکارآمدی ایجاد شده در این موضوع، پاشنه آشیل مدیریت شهری شده و زاکانی شهردار تهران باید این موضوع را جدی بگیرد.

 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: