• شنبه ١٣ خرداد ١٤٠٢-١٨:٣٤
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٦٧٥٣
معدنی پور؛

طرح واگذاری و بهره‌برداری مجموعه‌های ورزشی شهرداری تهران آماده شد

رییس کمیسیون اجتماعی و فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران از آماده شدن طرح واگذاری و بهره برداری مجموعه های ورزشی شهرداری تهران خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، نرگس معدنی پور، رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران در گفتگو با ایرنا گفت: جلسه هم اندیشی بررسی طرح بهره برداری از اماکن ورزشی شهرداری تهران، با کارگروه فرهنگی و اجتماعی شهرداران مناطق برگزار شد، توجه به مناطق به عنوان متولی امور شهری در مناطق و بازوهای اجرایی از ضروریات است و حوزه های ستادی باید به این موضوع اهتمام ورزیده و اجرا را به مناطق بسپارند.

وی افزود: درخصوص اداره مجموعه ها و زیرساخت ها نیز باید اختیارات لازم به مناطق داده شود.

معدنی پور تصریح کرد: وظیفه حوزه های ستادی سیاستگذاری و برنامه ریزی و نهایتا نظارت بر اجرا است و اگر حوزه های ستادی به مجموعه داری مشغول شوند یا اجرای برنامه ها را بطور متمرکز انجام دهند قطعا از وظایف اصلی خود دور می شوند.

معدنی پور اظهار داشت: یک فوریت طرح در اواخر سال گذشته به تصویب صحن شورا رسید و بررسی های تکمیلی طرح توسط کمیته ورزش انجام شد که آخرین مرحله آن به دلیل اهمیت جایگاه مناطق در اجرا، جلسات با کارگروه فرهنگی اجتماعی شهرداران در دستور کار کمیسیون قرار گرفت که پس از جمع‌بندی نظرات مناطق، طرح برای ارایه در صحن شورا آماده است.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: