• سه شنبه ١٦ خرداد ١٤٠٢-١٥:٥٣
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٦٧٧٣
اقراریان: 13-152

نمی توان تهران را با مدیریت التماسی اداره کرد

رئیس کمیته نظارت شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر ضرورت همکاری همه دستگاه ها و ارگان ها برای حل مشکلات حمل و نقلی تهران، گفت: تهران را نمی توان با مدیریت التماسی اداره کرد و همه دستگاه ها باید خودشان به پای کار بیایند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران؛ مهدی اقراریان، رئیس کمیته نظارت شورا در یکصد و پنجاه و دومین جلسه شورای ششم در واکنش به گزارش حمل و نقلی مدیران شهری در صحن شورا با طرح این پرسش که "وظیفه دولت در قبال پایتخت چیست؟"، گفت: ۱۰ درصد جمعیت کشور در تهران هستند و دولت نسبت به این موضوع وظیفه دارد.
وی با بیان اینکه بدون رودربایستی باید سخن گفت، خاطرنشان کرد: امروز یکی از بهترین روزهای شورا بود و دلیل این بود که شورا و شهرداری با هم صادق بودند که از تلاش های معاون حمل و نقل و ترافیک و رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورا تشکر می کنیم چرا که واقعیتها امروز در صحن شورا عیان شد و مردم ابعاد ان را متوجه شدند.
اقراریان با تأکید بر اینکه گزارشات باید قابلیت راستی آزمایی داشته باشند، تصریح کرد: جمع بندی من این است که به احتمال بسیار زیاد واگن ها در این دوره مدیریت شهری عملیاتی نخواهد شد و تعداد 2500 دستگاه از اتوبوس های وعده داده شده نیز تا پایان سال وارد ناوگان نمی شود؛ اگر ما نظارت نکنیم چه کسی قرار است نظارت کند.
رئیس کمیته نظارت شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه قدردان زحمات شهرداری هستیم، یادآور شد: قطعا به نظارت شورا نیاز است تا طرح ها به نتیجه برسد چون با نقطه مطلوب فاصله داریم، تهران را نمی توان با مدیریت التماسی داره کرد و همه دستگاه ها برای حل مشکل حمل و نقل عمومی باید پای کار بیایند.

 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: