• سه شنبه ١٦ خرداد ١٤٠٢-١٦:٤١
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٦٧٧٥
آخوندی خبر داد؛ 15-152

تهیه گزارش های نظارتی از شرکتهای تابعه شهرداری به صورت ماهانه/ همه باید برای حل مشکلات حمل و نقل عمومی تلاش کنیم

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران از قرارگرفتن بازدید و تهیه گزارش های نظارتی شرکتهای تابعه شهرداری به صورت ماهانه در دستور شورا خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، محمد آخوندی رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران در یکصد و پنجاه و دومین جلسه شورای ششم در تذکری اظهار داشت: در سال ۱۴۰۲ بودجه ای تاریخی در حوزه حمل و نقل را به تصویب رساندیم و از ابتدای سال جاری هم بر این نکته تاکید داشتیم که نظارت توسط شورا به عنوان یک بحث مهم و کلیدی در دستور کار کمیسیون برنامه و بودجه قرار دارد؛ بر همین اساس چهارشنبه دو هفته پیش در شرکت مترو و شرکت واحد اتوبوسرانی حضور یافتیم؛ در این بازدید گزارش‌های نظارتی بسیار دقیقی تهیه گردید که حتی شامل قراردادهای خرید اتوبوس ، حسابرسی ، بودجه و غیره است . 
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد: شورا علاوه بر تصویب بودجه به بعد نظارتی توجه ویژه دارد که طی برنامه ریزی های صورت گرفته مقرر گردیده تا به صورت ماهانه چنین بازدیدهایی را از شرکت های تابعه شهرداری داشته باشیم.
وی ضمن تاکید بر اینکه شورای شهر و شهرداری همه تلاش خود را برای توسعه حمل و نقل عمومی انجام می دهند گفت: قطعا حمل و نقل اولویت شهرداری و شوراست و برای حل معضلات این بخش همه باید دست به دست‌ هم دهیم تا از ظرفیت های موجود بهره ببریم و مشکلات راحل کنیم و خدمات مناسبتری به مردم ارائه کنیم .
آخوندی ادامه داد: باید توجه داشت که ما در چه شرایطی کار را تحویل گرفتیم، در طی 12 سال مدیریت جهادی اقدامات بزرگی در تهران به انجام رسید که تکرار آن بسیار سخت است لذا نمی توان آن دوران را با دوران دو ساله کنونی که پس از چهارسال رکود به ما رسیده است، مقایسه کنیم؛ برای مثال در حوزه حمل و نقل اتوبوس ها به روز رسانی نشدند و شاهد بودیم که حجم زیادی از آنها در قبرستانی تجمیع شدند و مشخص نبود که چه کسی متولی بازسازی آنها است.
وی گفت: شرایط قطعاً خوب نیست اما در عین حال این امیدواری را داریم با کارهای انجام شده و حمایت هایی که شورا انجام می دهد بخشی از مشکلات را حل کنیم.

 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: