• جمعه ١٩ خرداد ١٤٠٢-٢٠:٠٠
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٦٧٨٧
آقامیری در منطقه ۴؛

لزوم استمرار نهضت ملاقات های مردمی مسجد محور/ نخبگان و معتمدین محلی چشم بینا و تیزبین مسئولان شهری

در ادامه نهضت ملاقات های مردمی مسجد محور شهروندان و برگزاری نشست های تخصصی و مشورتی با معتمدین محلی سیدمحمد آقامیری، عضو شورای اسلامی شهر تهران با حضور در منطقه ۴ بدون واسطه با مدیران و معتمدین محلی این منطقه دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، در ادامه نشست ملاقات های مردمی مسجد محور که در مسجد الزهرا(س) محله حکیمیه با حضور حجت الاسلام سید محمد آقامیری عضو شورا و کمالی زاده شهردارمنطقه ۴ و جمعی از مسئولین شهری و انتظامی برگزار شد، شهروندان منطقه ۴ مشکلات خود را با مدیریت شهر درمیان گذاشتند.

 حجت الاسلام آقامیری با اشاره به برگزاری برنامه نهضت دیدار مردمی مسجد محورگفت: خوشبختانه چندین ماه است که این نهضت در مساجد منتخب مناطق ۲۲ گانه راه اندازی شده و مدیران شهری در این دیدارها بی واسطه پیگیر مشکلات و مطالبات شهروندان هستند و این امر قابل تامل و رضایت بخش است.

شایان ذکر است در پایان این دیدار مردمی مسجد محور، مقرر شد تا موضوعات مطرح‌شده برای ثبت و پی‌گیری اداری توسط اداره روابط عمومی شهرداری منطقه ۴ جمع‌آوری و دستورات صادره اجرا شود.

در ادامه عضو شورای اسلامی شهر تهران در نشست مشورتی و تخصصی محلات شهر تهران در منطقه ۴ نیز حضور یافت و گفت: یقینا شهروندان، نخبگان و معتمدین محلات  که مسائل و معضلات را با چشمانی تیز بین رصد می کنند باجلب مشارکت و بهره گیری از دیدگاه ها و نظرات شهروندان ساکن در هر محله،  به مثابه چشم بصیر و تیزبین مسئولان شهری عمل می کنند.

 این نشست با حضور رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران، شهردار منطقه ۴، معاونین و جمعی از مدیران منطقه، نخبگان، معتمدین محلات در سالن جلسات سرای محله مجیدآباد منطقه ۴ برگزار شد.

حجت الاسلام آقامیری، نائب رئیس کمیسیون حمل و نقل و شورای اسلامی شهر تهران در هشتمین نشست مجمع مشورتی و تخصصی محلات منطقه ۴ با اشاره به برگزاری برنامه نهضت دیدار مردمی مسجد محورگفت: خوشبختانه چندین ماه است که این نهضت در مساجد منتخب مناطق ۲۲ گانه راه اندازی شده و مدیران شهری در این دیدارها بی واسطه پیگیر مشکلات و مطالبات شهروندان هستند.

وی در ادامه  با بیان اینکه نشست مجمع های مشورتی به صورت فصلی برنامه ریزی شده  تا بتوان به نحو احسنت مشکلات را  پیگیری کرد، افزود: طی این نشست ها، مشکلات شناسایی شده، صورت جلسات تنظیم و موارد به صورت منظم هر دو ماه و نیم یکبار پیگیری و پیشرفت امور و گزارشات آن در جلسات بررسی می شود.

آقامیری افزود: یکی از سیاست های شورای اسلامی شهر تهران، اتمام پروژه های نیمه تمام شهر است، امیدوارم با تشکیل گروهی از معتمدین و نخبگان محلی و مشارکت آنها در اداره بهتر امور، چشم انداز دقیق از خواسته ها و نیاز های شهروندان در محلات دیده شده و  مسیر خدمت به شهروندان به نحو صحیح طی شود.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: