• چهارشنبه ١١ اسفند ١٤٠٠-١٦:٢٤
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٣٨٩١
عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران مطرح کرد:

پیگیر مسائل شهروندان شهر ری هستیم/ دیدار مردمی با ساکنان ری در روزهای شنبه

عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران از برگزاری جلسات دیدار مردمی در روز شنبه با اهالی و ساکنان شهرری با هدف پیگیری مسائل و موضوعات آنها در حوزه شهری در شهرداری منطقه 20 تهران خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران جعفر شربیانی از برگزاری جلسات دیدار مردمی با اهالی شهرری در روزهای شنبه خبر داد و افزود: یکی از برنامه های من به عنوان نماینده شهروندان شهرری در شورای اسلامی شهر تهران پیگیری مسائل، مشکلات و موضوعات ساکنان این منطقه تاریخی و قدیمی شهر تهران است.
او با بیان اینکه تا کنون نیز برخی از درخواست ها و مشکلات شهرری با پیگیری های انجام و رفع شده است، ادامه داد: اعتقاد دارم شهرداری تهران باید هزینه سرریز شدن مشکلات تهران را در قالب ارائه خدمات مطلوب به ساکنان شهرری بپردازد.
این عضو شورای شهر تهران بیان کرد: بنا بر برنامه ریزی های انجام شده، مقرر شده تا هر دو هفته یک بار روزهای شنبه با استقرار در شهرداری منطقه 20 تهران به درخواست های شهروندان این منطقه گوش دهیم و با دسته بندی این موضوعات در صدد رفع آن بر آییم.
شربیانی یادآور شد: شهروندان شهرری می توانند  بدون نیاز ه تعیین وقت قبلی از ساعت 9 تا 11 صبح با مراجعه به شهرداری منطقه 20  در این دیدار مردمی حضور داشته باشند.
 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: