• شنبه ١١ خرداد ١٣٩٨-١٢:٠٤
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٥٧٥٦
زهرا صدراعظم نوری در گفت و گو با خبرنگار شهرنوشت:

ملخ های جنوب کشور پشت دروازه تهران نیستند/ملخ های استان تهران به زمین های کشاورزی آسیبی وارد نمی کنند

رییس کمیسیون محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه ملخ های جنوب کشور پشت دروازه تهران نیستند، گفت: موضوع ملخ های جنوب کشور تحت کنترل است؛ از گذشته نیز در شهرهای اطراف تهران از جمله ورامین و حتی شهر تهران ملخ ها حضور داشتند.

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران زهرا صدراعظم نوری در گفت و گو با خبرنگار شهرنوشت با اشاره به انتشار برخی اخبار مبنی بر هجوم ملخ ها به پایتخت اظهار کرد: اینکه گفته می شود ملخ ها پشت دروازه تهران هستند به هیچ وجه صحت ندارد؛ این امکان وجود ندارد که ملخ ها بتوانند کیلومترها مسیر را طی کنند و از جنوب کشور به تهران برسند.

رییس کمیسیون محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه ملخ های جنوب کشور تحت کنترل هستند، ادامه داد: از گذشته نیز در شهرهای اطراف تهران از جمله ورامین و حتی شهر تهران ملخ ها حضور داشتند.

وی با یادآوری این نکته که ملخ های موجود در استان تهران بومی منطقه هستند، تصریح کرد: این ملخ ها هیچ ضرری ندارند و وجود آن ها برای حفظ اکوسیستم محیط ضروری است.

صدراعظم نوری با تاکید بر اینکه ملخ ها به زمین های کشاورزی آسیبی وارد نمی کنند، گفت: کشاورزان اقداماتی را که در گذشته انجام می دادند؛ همچنان ادامه خواهند داد و هیچ مشکل جدی وجود نخواهد داشت.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: