• جمعه ٥ دی ١٣٩٩-١٩:٣١
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٠١١٢
خلیل آبادی در واکنش به حواشی خیابان شجریان توییت کرد:

عجب فرمانداری دارد این تهران بیچاره! / مردم را در مقابل هم قرار ندهید

عضو شورای شهر تهران در رشته توییتی به حواشی خیابان شجریان و اظهارات فرمانداری تهران واکنش نشان داد و نوشت: عجب فرمانداری دارد تهران بیچاره! بعد از یکسال یادش افتاده بگوید مصوبه شورا در خصوص نام گذاری خیابان شجریان غیر قانونی است.

 

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران حسن خلیل آبادی رییس کمیته گردشگری و میراث فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران در رشته توییتی به حواشی خیابان شجریان و اظهارات فرمانداری تهران واکنش نشان داد.

او نوشت:

"با سپاس از خانواده فهیم و معزز شهید فخری زاده

اگر برای شهیدان ارزشی قائل هستیم ، بگذارید شهیدان در سپهر ایران عزیز الگویی ماندگار و نمادی مقدس برای همگرایی و انسجام ملی چون خورشید بدرخشند. "

خلیل ابادی همچنین نوشت: "عجب فرمانداری دارد این تهران بیچاره، بعد از یکسال حالا یادش افتاده مصوبه شورا غیر قانونیست، طبق قانون حداکثر پانزده روز حق اظهار نظر دارید!قانون شوراها را بخوانید!"

او درتوییتی دیگر نوشت: "فرهنگ و هنر کشور زیر دست و پای بازیکنان غیر حرفه ای افتاده و هر از گاهی یک ماشین هم از روی آن رد می شود. فخری زاده، شجریان و احمدی روشن هر کدام جای خاصی را در قلب مردم دارند. مردم را در مقابل هم قرار ندهید!"

 

 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: