• يکشنبه ٢٩ فروردين ١٤٠٠-١٠:٢٥
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢١٢٢٨
نژاد بهرام در گفت و گو با میزان:

مدیریت شهری تهران در حوزه واکسن کرونا ورود پیدا نمی‌کند/ توزیع واکسن‌ زیر نظر وزارت بهداشت و ستاد مقابله با کرونا انجام می‌شود

زهرا نژادبهرام گفت: اگر در جایی از دریافت واکسن انصراف داده شود این واکسن‌های باقیمانده در محل ذخیره ستاد مقابله با کرونا نگهداری خواهد شد و هیچ ارتباطی با شورای شهر یا شهرداری تهران ندارد. برای همین مدیریت شهری تهران در این حوزه ورود پیدا نمی‌کند.

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران زهرا نژادبهرام عضو هیات رییسه شورای اسلامی شهر تهران درباره سرنوشت توزیع واکسن‌های کرونا برای کارکنان شهرداری به میزان گفت: تا به حال چنین خبری شنیده نشده که در مدیریت شهری تهران واکس‌های کرونا در جایی خارج از ضوابط توزیع شود. تلاش ما در شورای شهر و شهرداری تهران بر این مساله متمرکز بوده که برای حوزه‌هایی که بیشترین ارتباط را با شهروندان دارند واکسن را دریافت کنیم. مذاکرات زیادی هم با وزارت بهداشت صورت دادیم تا بتوانیم واکسن کرونا را هم برای همکارانمان در بهشت زهرا و هم برای پاکبان‌ها و رانندگان وسایل نقلیه عمومی اخذ کنیم.
 
وی ادامه داد: حالا اگر بعضی از همکاران ما در بهشت زهرا از دریافت واکسن کرونا انصراف داده باشند یقینا مساله توزیع واکسن‌ها زیر نظر وزارت بهداشت و ستاد مقابله با کرونا انجام می‌شود؛ بنابراین این واکسن‌ها در اختیار شخص خاصی نیست. نباید تصور شود این واکسن‌ها در اختیار شورای شهر یا شهرداری تهران قرار گرفته است. این واکسن‌ها در اختیار ستاد ملی مقابله با کرونا قرار دارد. خود ستاد مقابله با کرونا مسوولیت واکسینه کردن کارکنان شهرداری را بر عهده دارد. اگر هم در جایی از دریافت واکسن انصراف داده شود این واکسن‌های باقیمانده در محل ذخیره ستاد مقابله با کرونا نگهداری خواهد شد و هیچ ارتباطی با شورای شهر یا شهرداری تهران ندارد. برای همین مدیریت شهری تهران در این حوزه ورود پیدا نمی‌کند.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: