• يکشنبه ٢ خرداد ١٤٠٠-١٠:٣٧
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢١٥٩٤
رسولی با انتقاد ازعدم تکریم مرحوم ترکان در صدا‌وسیما و هیات دولت مطرح کرد:

لزوم نامگذاری معبری به نام مرحوم مهندس اکبر ترکان

نائب رئیس کمیسیون برنامه وبودجه شورای شهر تهران: صدا و سیما و هیات محترم وزیران کمترین اقدامی در جهت تکریم مرحوم مهندس اکبر ترکان نکردند. از کمیته نامگذاری شورا تقاضا دارم به پاس خدمات ایشان در کشور و نیز حوزه مدیریتی شهر تهران نسبت به شناسایی معبری اصلی ودر خورشان و منزلت این بردار اقدام کند.

سید حسن رسولی نائب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه با تبریک سالگرد حماسه دوم خرداد و سالروز نوسازی سیاسی و سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهرطی تذکری خطاب به صدا و سیما و هیات دولت در صحن شورای شهر گفت: لم یشکور المخلوق، لم یشکر الخالق. مهندس اکبر ترکان برادر دو شهید و فارغ التحصیل دانشگاه شریف متاسفانه در سن 69 سالگی از میان ما رفت. مهندس ترکان بی تردید یکی از چهره های ماندگار و صاحب سبک در مدیریت و توسعه متوازن و همه جانبه کشور به شمار می رود. 
رسولی ادامه داد: پایه گذار جهاد سازندگی لرستان، استاندار ایلام استاندار، استاندار هرمزگان، مدیرعامل سازمان صنایع دفاع، وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، وزیر راه و ترابری، جانشین رئیس ستاد انتخاباتی آقای روحانی در سال 92، مدیر فرآیند تحویل و تحول دولت های قبلی و فعلی، مدیرعامل سازمان گسترش صنایع ایران، مشاور رئیس جمهور و دبیرمناطق آزاد تجاری و صنعتی کشور تنها بخشی از حوزه های خدمتی این مدیر برجسته و خلاق جمهوری اسلامی است.
خزانه دار شورا افزود: ترکان ساده زیست، توسعه گرا و تحول آفرین بود. چاپلوسی در مرام او نبود. سریع و شجاع، بی ادعا و دلسوز ایران بود. با این وجود ملاحظه کردیم که صدا و سیما که  رئیس محترم فعلی این سازمان در دوره‌ای کارمند این مدیر برجسته بود و نیز دولت و شخص آقای روحانی که مدیون او هستند و سایر مقامات کشور کمترین اقدامی در جهت تکریم این بردارمرحوم و عزیز انجام ندادند. البته مرحوم ترکان و دوستان و خانواده این عزیز هیچ توقعی از کسی ندارند اما وظیفه ماست که بزرگان خود را تکریم کنیم.
او ادامه داد :بر این اساس از کمیته نامگذاری شورا تقاضا دارم به پاس خدمات ایشان در کشور و نیز حوزه مدیریتی شهر تهران نسبت به شناسایی معبری اصلی  ودر خورشان و منزلت این بردار اقدام کند.
5-296

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: