• شنبه ١٣ آذر ١٤٠٠-٠٨:٥٠
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٣٢٢٣
مهدی عباسی تاکید کرد:

ایمن سازی گود همسایه برج میلاد در اولویت شهرداری تهران باشد

رییس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر تهران گفت:‌ گود معروف به برج میلاد باید به سرعت از سوی شهرداری ایمن سازی شود.

به گزارش پایگاه خبری شورای اسلامی شهر تهران مهدی عباسی رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به جزییات بازدید از برج میلاد، گفت: در این دیدار مسائل موجود در برج از جمله درآمد هزینه و نگهداشت،  مباحث مرتبط با سرمایه‌گذاری و اختیارات برج مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

رییس کمیسیون شهرسازی و معماری یکی از محوری ترین مباحث را سرنوشت گود معروف برج میلاد برشمرد و افزود: این گود به لحاظ ایمن‌سازی، شرایط نامناسبی دارد که در این بازدید پیشنهاد شد با اجرایی شدن بخشی از سازه پایدارسازی شکل بگیرد و سپس پروژه به صورت اصلی اجرا شود.

وی ضمن یادآوری ناایمن بودن گود مجاور مجموعه برج میلاد بر تسریع  ایمن‌سازی آن از سوی شهرداری تاکید کرد و افزود: از عمر استاندارد پایدارسازی گود میلاد گذشته است و آنچه مهم است، تلاش برای مقاوم‌سازی آن جهت پیشگیری از حوادث احتمالی است.

مهدی عباسی با اعلام اینکه جلسه مشترکی با معاون شهرسازی و عمرانی شهرداری تهران خواهیم داشت، ادامه داد: در صورت نیاز شورا نیز برای تایید و ارائه مجوزهای لازم همکاری خواهد کرد تا هر چه سریعتر، این گود ساماندهی و ایمن‌سازی شود، ضمن آن که منابع صرف شده نیز اتلاف نشود، باید اصل پروژه به صورت مشارکتی اجرایی شود. 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: