• چهارشنبه ١٧ آذر ١٤٠٠-١٢:٣٣
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٣٢٥٨
معدنی پور در حاشیه طرح رصد منطقه 2 مطرح کرد؛

اتخاذ رویکرد پیشگیرانه در آسیب های اجتماعی از سوی شورای شهر

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران در "طرح رصد" که با حضور آقایان محمد آخوندی، میثم مظفر و علی قائمی دیگر اعضای شورای اسلامی شهر تهران برگزار شد از منطقه ۲ شهرداری تهران بازدید به عمل آورد.

به گزارش پایگاه خبری شورای اسلامی شهر تهران، نرگس معدنی پور رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران در "طرح رصد" که با حضور آقایان محمد آخوندی، میثم مظفر و علی قائمی دیگر اعضای شورای اسلامی شهر تهران برگزار شد از منطقه ۲ شهرداری تهران بازدید به عمل آورد.

در حاشیه این بازدید وی با تاکید بر اینکه کمیسیون های شورای اسلامی شهر ششم علاوه بر توجه به حوزه های تخصصی خود، رویکردهای فرهنگی و اجتماعی شورا را مدنظر دارند، گفت: کمیسیون ها در طرح های خود براساس پیوست های فرهنگی و اجتماعی عمل  خواهند کرد.

معدنی پور ادامه داد:  منطقه ۲‌ شهرداری تهران دارای رتبه هجدهم در سرانه های فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و هنری در قیاس با مناطق 22 گانه است و این نشانه کمبود شدید زیرساخت های فرهنگی در این منطقه است که در نگاه اول شاید عیان نباشد.

وی خاطر نشان کرد: پروژه پل های پیاده رو دره فرحزاد یکی  از پروژه های مهم منطقه ۲  است که باعث ایجاد نشاط اجتماعی، توجه به تندرستی شهروندان و کاهش آسیب های اجتماعی در منطقه می شود و می بایست در اولویت قرار گیرد.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران اظهار داشت:  رویکرد ما در زمینه آسیب های اجتماعی، رویکردی پیشگیرانه است که در این زمینه توجه ویژه به بنیان خانواده و ترویج سبک زندگی‌ایرانی اسلامی در کاهش آسیب های اجتماعی تاثیرگذار خواهد بود.

وی گفت: توجه به پروژه های کوچک مقیاس در برنامه ریزی ها با محوریت مردم در محلات ، علاوه بر رضایت مندی شهروندان، حل مشکلات در محلات را در پی خواهد داشت.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: