• چهارشنبه ١٧ آذر ١٤٠٠-١٣:٠٠
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٣٢٥٩
سید احمد علوی خبر داد:

فراخوان شرکت در کمیته های تخصصی سمن ها

سرپرست ستاد سمن های شهر تهران از انتشار فراخوان شرکت در کمیته های تخصصی سمن ها خبر داد و گفت: ماحصل اقدامات کمیته ها توسط نماینده کارگروه در صحن شورا قرائت می شود.

به گزارش پایگاه خبری شورای اسلامی شهر تهران پنجمین نشست از سلسله نشست های نمایندگان سمن ها با سرپرست ستاد سمن های شهر تهران با حضور نمایندگان سمن های جهادی و مذهبی برگزار شد.
در این نشست نمایندگان سمن های جهادی و مذهبی به بیان مشکلات و دغدغه های خود پرداختند و بر حل مشکلات با استفاده از ظرفیت های سمن ها تاکید کردند.
در این نشست سید احمد علوی، سرپرست ستاد سمن های شهر تهران با اشاره به راه اندازی کارگروه ها و کمیته های تخصصی گفت: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته مباحث و نتیجه اقدامات این کمیته ها و کارگروه ها در صحن علنی شورا قرائت می شود.
وی از اعلام فراخوان برای شرکت سمن ها در این کمیته ها و کارگروه ها خبر داد و افزود: سمن ها می توانند با مراجعه به سایت ستاد سمن ها به ادرس tehranngo.ir مراجعه و کارگروه تخصصی خود را انتخاب و سپس کمیته خود را مشخص کنند تا در جلسات مرتبط شرکت کنند.
علوی یاداور شد: جلسات کارگروه و کمیته ها از هفته آینده به میزبانی ستاد سمن ها برگزار می شود.
به گفته علوی تاکنون ۸ کارگروه تخصصی و ۲۲ کمیته تخصصی تشکیل شده که انشالا دستاورد و نتیجه برگزاری این جلسات به حل مشکلات تهران بینجامد.
عضو شورای شهر تهران یادآور شد: استفاده از ظرفیت های سمن ها در حل مشکلات تهران هم از لحاظ اقتصادی به صرفه است و هم کیفیت بهتری خواهد داشت.
لینک تصاویر: 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: