• شنبه ٢٠ آذر ١٤٠٠-٠٨:٠٢
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٣٢٦٣
حبیب کاشانی در دیدار مردمی منطقه 3 :

قدردان اعتماد شهروندان به مدیریت شهری با مشارکت جویی در برنامه ریزی ها باشیم

عضو و خزانه دار شورا بر توجه ویژه به اعتماد شهروندان تهرانی به مجموعه مدیریت شهری تاکید کرد و افزود: شهروندان تهرانی همیشه و در همه حال پشتیبان مدیریت شهری شان بوده اند، باید قدردان این موهبت باشیم و از این اعتماد با مشارکت در همه فعالیت ها بهره مند شویم.

به گزارش پایگاه خبری شورای اسلامی شهر تهران حبیب کاشانی عضو و خزانه دار شورای اسلامی شهر تهران در پی دیدار های دوره ای از مناطق با حضور در منطقه 3 شهرداری تهران ضمن دیدار با حمید جوانی شهردار و معاونین این منطقه از نزدیک به بررسی مشکلات شهروندان پرداخت.

حبیب کاشانی ضمن تشکر از گزارش ارایه شده توسط شهردار و معاون منطقه یکی از معضلات قدیمی و گریبان گیر تهران را بحث حوزه حمل و نقل و مشکلات پیرامون آن برشمرد و خاطر نشان کرد: گره های ترافیکی و نبود و کمبود ناوگان حمل و نقل عمومی و عدم تجهیز به موقع مترو بدون توجه و کمک دولت و سایر ارگانهای دخیل نمی تواند، باز شود.

وی همچنین به عدم اجرای مصوبات بودجه در سال ۱۴۰۰و کاهش آن به لحاظ عدم تحقق که در دستور کار مدیریت شهری قرار گرفته است را از دیگر مشکلات پیش رو برشمرد و ابراز امیدواری کرد با داریت و همکاری مدیران و کارکنان شهرداری و شهروندان پایتخت این مشکل نیز پشت سر گذاشته خواهد شد.

خزانه دار شورای شهر تهران توجه شهردار تهران را به نیروهای داخل شهرداری و استفاده از این عزیزان در پستهای مدیریتی ضروری دانسته و بر تحقق آن تاکید کرد.

حبیب کاشانی بر توجه ویژه به اعتماد شهروندان تهرانی به مجموعه مدیریت شهری تاکید کرد و افزود: شهروندان تهرانی همیشه و در همه حال پشتیبان مدیریت شهری شان بوده اند باید قدردان این موهبت باشیم و از این اعتماد با مشارکت در همه فعالیت ها بهره مند شویم.

حمید جوانی شهردار منطقه نیز در این جلسه ضمن پاسداشت توجهات اعضای شورا به بدنه شهرداری از مشکلات ده ونک را یکی از معضلات قدیمی این منطقه یاد کرد و خواستار بازنگری طرح تفصیلی در این ناحیه شد.

وی همچنین مشکلات باغات در سطح منطقه و تعیین تکلیف آن خصوصا در بخش شمالی منطقه را یادآور شد و از مسائلی که در  پهنه های تجاری و اداری منطقه نکاتی را برشمرد.  

جوانی به مشکلاتی که کانالهای آبی در سطح منطقه و حریم این بخش ایجاد کرده اند، اشاره کرد و راهکارهایی برای برون رفت از این معضلات ارائه داد.

در ادامه جلسه با حضور حبیب کاشانی عضو شورا، شهردار و معاونین بررسی مشکلات شهروندانی که در شهرداری منطقه سه حضور داشتند، صورت گرفت.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: