• يکشنبه ١٩ دی ١٤٠٠-١٦:١٤
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٣٥٣٠
نرجس سلیمانی در سی و هشتمین جلسه شورا: 18-38

تبیین مکتب بزرگان از ساختن فیلم موثرتر است

نرجس سلیمانی در واکنش به اظهارات رئیس سازمان فرهنگی و هنری شهرداری مبنی بر ساختن فیلم سینمایی در خصوص حاج قاسم سلیمانی، گفت: ‌به نظرم تبیین مکتب بزرگان نسبت به ساخته شدن فیلم درباره آن‎ها تأثیرگذارتر است و می‌توان از بودجه‌های موجود در این زمینه برای موارد دیگری استفاده کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، در سی و هشتمین جلسه شورا، نرجس سلیمانی در واکنش به گزارش حجت‏الاسلام میثم امرودی، رئیس سازمان فرهنگی و هنری شهرداری، با اشاره به صحبت های امرودی و تولید ماسک توسط این سازمان گفت: تولید ماسک نه فرهنگی و نه هنری است، اما بهتر است تولید ماسک را در اختیار زنان سرپرست خانوار قرار دهید.
سلیمانی افزود: همچنین بهتر است که گزارشی به شورا ارائه شود که با چه مبلغی، چه تعداد ماسک، تولید و به صورت رایگان در اختیار شهروندان قرار گرفته شده است؟
وی همچنین درباره ساخته شدن فیلم‌هایی درباره بزرگان توسط سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران گفت: ‌به نظرم تبیین مکتب بزرگان نسبت به ساخته شدن فیلم درباره آن‎ها تأثیرگذارتر است و می‌توان از بودجه‌های موجود در این زمینه برای موارد دیگری استفاده کرد.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: