• چهارشنبه ٢٠ بهمن ١٤٠٠-١٥:١٣
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٣٧٨٦
علوی درگفتگو با تهران نامه تشریح کرد؛

برنامه های ستاد سمن های پایتخت برای هفته سمن ها

سرپرست ستاد سمن های تهران، برنامه های این ستاد را برای هفته سمن ها تشریح کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران سید احمد علوی، عضو شورای شهر تهران و سرپرست ستاد سمن های پایتخت در گفتگو با تهران نامه استفاده از ظرفیت های سمن ها در اداره تهران و حل معضلات شهری را از اهداف فعالیت ستاد سمن ها عنوان کرد و گفت: در این راستا 7 کارگروه تخصصی تشکیل شده تا برنامه های مدون سمن ها در حوزه های مختلف مانند اجتماعی، فرهنگی، میراث و گردشگری، سلامت و ورزش چکش کاری شده و خروجی آن به حل یک معضل بینجامد.

وی ادامه داد: توان افزایی و تسهیل گری 2 رکن اساسی در برنامه های ستاد سمن ها به شمار می رود که هر 2 آنها را در این موضوع خواهیم دید. به عبارتی ما با وصل کردن سمن ها به مسئولان مدیریت شهری هم کار تسهیل گری انجام داده ایم و هم موجب افزایش توان آنها در اجرا شده ایم.

سرپرست ستاد سمن ها از راه اندازی سمن سراها در مناطق مختلف در اوایل اسفند و همزمان با هفته سمن ها خبر داد و افزود: این سمن سراها محلی است برای آموزش و توان افزایی NGO ها، گروه های جهادی و داوطلبان محلی.

وی در خصوص دیگر برنامه های هفته سمن ها گفت: علاوه بر افتتاح سمن سراها، اهدای نهال رایگان به اندازه نامحدود به اعضای سمن ها را داریم. همچنین برپایی نمایشگاه جهت به نمایش گذاشتن ظرفیت NGO ها و گروه های جهادی نیز از دیگر برنامه های ستاد سمن ها در هفته سمن ها به شمار می رود.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: