• سه شنبه ٢ فروردين ١٤٠١-١٢:٥١
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٣٩٩٣
معدنی‌پور در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

وضعیت فرهنگی و اجتماعی تهران مطلوب نیست/ اتمام پروژه‌های نیمه تمام در سال ۱۴۰۱

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران گفت: حدود ۹ درصد از بودجه شهرداری تهران به موضوعات فرهنگی و اجتماعی اختصاص یافته است.

 
 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان نرگس معدنی‌پور گفت: مدیریت شهری ششم شهر تهران باید در بخش اتمام پروژه‌های نیمه تمام و به سرانجام رساندن طرح‌ها و برنامه‌های باقیمانده از گذشته، فصلی جدید از خدمت رسانی به مردم را آغاز کند.  توجه به موضوعات فرهنگی و اجتماعی یکی از مهمترین رویکرد‌هایی است که مدیریت شهری ششم در سال ۱۴۰۱ پیگیر آن خواهد بود.
 
به گفته رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران، وضعیت فرهنگی و اجتماعی شهر تهران مطلوب نیست و مدیریت شهری با حجم قابل توجهی از نیاز‌ها در ابعاد مختلف فرهنگی و اجتماعی رو به رو است.
 
معدنی پور گفت: اجرای طرح‌های باقی مانده و اتمام پروژه‌های نیمه تمام فرهنگی و اجتماعی، تعمیر و تجهیز و بروز رسانی مجموعه‌های فرهنگی و هنری و اجتماعی و ورزشی، بازنگری محتوای دستورالعمل‌های اجرایی مجموعه‌ها و مراکز فرهنگی و هنری و اجتماعی و ورزشی و بروز رسانی آنها، طراحی و اجرای طرح‌ها و برنامه‌های جدید با رویکرد خانواده محوری و سبک زندگی اسلامی ایرانی و کاهش آسیب‌های اجتماعی و مدیریت تغییرات فرهنگی و زیست بوم جدید و...، مدنظر است. 
 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: