• شنبه ٢٩ بهمن ١٤٠١-١٣:٣٩
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٦١٦٧
مظفر ؛

ورود ۲ هزار دستگاه اتوبوس جدید در سال ۱۴۰۲

عضو شورای شهر تهران گفت: پیش بینی ما این است که ۲ هزار دستگاه اتوبوس جدید را وارد ناوگان کنیم و تعدادی را هم اوورهال کنیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، میثم مظفر عضو شورای شهر تهران در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: شهرداری تهران تا به امروز بیش از ۴۰ هزارمیلیارد تومان از درآمد خود را در سال ١٤٠١ محقق كرده و پيش بینی شده که تا پایان سال، درآمدهاى شهرداری افزایش پيدا کند.

وى اضافه كرد: بودجه امسال تصویب شد و عددش هم قابل دفاع است، مى توان گفت اين بودجه متناسب با عملكرد شهردارى وبرنامه هاى آن است.

عضو شوراى شهر تهران بيان كرد: منابع ها محدود و برنامه ها زیاد است اما براى سال بعد تمركز بر روی موضوعات اساسى همچونحمل و نقل است، در سال بعد جهش خوبى را در حوزه تامین اتوبوس خواهی مداشت.

مظفر يادآور شد: پیش بینی ما این است که ۲ هزار دستگاه اتوبوس جدید را وارد ناوگان کنیم و تعدادی را هم اوورهال کنیم؛ همچنین توسعه موتورهای برقی هم در دستور کار است، هرکس به سمت استفاده از موتوربرقى برود کمک ها و‌ تسهيلات بلاعوضی برایش درنظر گرفته خواهد شد.

وى گفت: ما در مقام اعتبارات و بوجه ریزی، عدد خوبى را براى حمل و‌نقل در نظر گرفتيم اما در حال حاضر وضعیت مترو نگران کنندهاست.عمر قطعات رو به پایان است و شاهد عقب ماندگی زیادی هستیم.

عضو شوراى شهر تهران تاكيد كرد: نسبت به موضوع حمل و نقل در سال ١٤٠٢ خوش بین هستیم و انشالله تحولی را رقم خواهیم زد.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: