• يکشنبه ٣٠ بهمن ١٤٠١-١٢:٢٢
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٦١٧١
رئیس کمیته عمران شورای شهر خبر داد؛

ارسال لایحه فرونشست‌ زمین به مجلس در اسفندماه

رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران گفت: لایحه فرونشست‌ها در حال جمع‌بندی نهایی است و اسفندماه در شورای عالی استانها برای ارسال به مجلس شورای اسلامی، به رأی گذاشته خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران به نقل از ایسنا، سید محمد آقامیری با بیان اینکه لایحه فرونشست‌ها تدوین شده است، اظهار کرد: این لایحه در اجلاس اسفندماه شورای عالی استان‌ها مطرح خواهد شد.

رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران تأکید کرد: این لایحه هنوز به جمع‌بندی نهایی نرسیده و با نظر کارشناسان در اجلاس اسفندماه جمع‌بندی و برای ارسال به مجلس شورای اسلامی جهت تصویب، رأی گیری خواهد شد.

وی با بیان اینکه در این لایحه، تکلیف، شرح وظایف و مسئولیت سازمان‌ها و نهادها مشخص شده است، یادآور شد: وظایف مشخص شده تا دستگاه‌های متولی بدانند باید با چه راهکاری پیش بروند که از روند ایجاد فرونشست‌ها جلوگیری صورت بگیرد.

آقامیری درباره وضعیت فرونشست زمین در تهران گفت: اوضاع فرونشست‌ها در پایتخت مطلوب نیست و سازمان زمین‌شناسی کشور و سازمان جغرافیایی از جمله دستگاه‌هایی هستند که وضعیت را بررسی ‌می‌کنند.

بر اساس گزارش سایت شهر، رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران از بررسی وضعیت فرونشست‌های کل کشور خبر داد و افزود: بر اساس آمار و گزارشاتی که رسیده، سطح آب دریای خزر نیز نشست کرده که ممکن است به دلیل نوسانات سفره‌های آب زیرزمینی باشد، البته دلایل در دست بررسی است.

 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: