• سه شنبه ٢٣ اسفند ١٤٠١-١٦:٣٧
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٦٣٣٠
شمس‌احسان با حضور در مسابقات بین‌المللی کبدی مطرح کرد؛ 15-136

توجه ویژه به ورزش همگانی در برنامه چهارم شهر تهران/ بهره‌گیری از ظرفیت‌های شهر برای پرورش استعدادهای بانوان تهرانی

رئیس کمیته ورزش شورای اسلامی شهر تهران در بازدید از روند اجرایی برگزاری اولین دوره مسابقات بین المللی کبدی ویژه بانوان ضمن اشاره به توجه ویژه شورا به ورزش همگانی در برنامه چهارم تحول و پیشرفت شهر تهران، بر بهره گیری از ظرفیت های شهر تهران برای پرورش استعدادهای بانوان تهرانی تاکید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، زهرا شمس‌احسان، رئیس کمیته ورزش شورای اسلامی شهر تهران‌ ضمن بازدید از روند اجرایی برگزاری اولین دوره  مسابقات بین المللی کبدی ویژه بانوان گرامی‌داشت نوروز در مراسم اختتامیه رقابت های کبدی این دوره از مسابقات شرکت کرد.
 رئیس کمیته ورزش شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه امروز دختران و زنان این سرزمین با اخلاق، معنویت و پوشش اسلامی در مسابقات قهرمانی شرکت می‌کنند، اظهار داشت: وزرش‌هایی‌ همچون کبدی می‌توانند در تقویت کارهای گروهی موثر باشد. 
شمس‌احسان در بخشی از سخنان خود با اشاره به اینکه امروز و در حاشیه این مسابقات مذاکراتی با مسئولین فدارسیون کبدی داشتیم تا بتوانیم این ورزش را در سطح شهر تهران و با استفاده از ظرفیت‌هایی که در اختیار داریم فعال کنیم، اظهار داشت: باید با بهره‌گیری از این ظرفیت‌ها بتوانیم استعدادهای دختران و زنان شهرمان‌ را شناسایی و در راستای تقویت آن قدم برداریم. 
وی در پاسخ به سوالی درباره حمایت شورای اسلامی شهر تهران از ورزش قهرمانی بانوان گفت: در برنامه چهارم‌ شهرداری تهران‌ که اخیرا مورد تصویب قرار گرفته است توجه به ورزش‌های همگانی و ورزش‌های سنتی و آئینی است که ان‌شاءالله بتوانیم در سطح شهر و مناطق این ورزش‌ را احیا و بتوانیم استعدادها را پرورش و در کنار وزارت ورزش و فدراسیون‌ها این استعداد‌ها را تا سطح قهرمانی حمایت کنیم و نقشی در ترویج‌ ورزش‌های سنتی و آئینی داشته باشیم.

 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: