• دوشنبه ٢٦ تير ١٤٠٢-٠٩:٤٤
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٧١١٣
معدنی پور خواستار شد؛

تمرکز بر روی هیئات نوجوانان/ اقدامات خلاقانه و هنرمندانه در رویداد عطر سیب انجام شود

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران بر ضرورت تمرکز بر روی هیئات مذهبی نوجوانان و حمایت از آنها تاکید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، نود و پنجمین جلسه کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران با هدف بررسی رویداد فرهنگی عطر سیب در سال ۱۴۰۲، در محل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برگزار شد. 
در این جلسه نرگس معدنی پور رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران ضمن قدردانی از اقدامات مثبت انجام شده در سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران گفت: در شرایط امروز جامعه، کار در حوزه اجرا به ویژه در حوزه های فرهنگی و اجتماعی که صاحب نظران زیادی دارد و نظرات در آن گاها متناقض، متفاوت و متعدد است، بسیار سخت می‌باشد. 
وی افزود: متاسفانه با وجود سختی‌های فراوان کار در این حوزه شاهد هستیم که در زمان بودجه ریزی حمایت های لازم از موضوعات فرهنگی و اجتماعی صورت نمی گیرد.
رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به رویداد فرهنگی عطر سیب بیان کرد: یکی از مهم‌ترین اهداف رویدادهای صورت گرفته در حوزه فرهنگی، هنری و مذهبی افزایش شناخت و آگاهی مخاطبان است، در واقع مخاطب شناسی و شناسایی گروه‌های هدف در چنین مواقعی بسیار حائز اهمیت است. 
وی با اشاره به اینکه سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در رویداد فرهنگی عطر سیب دارای دو جامعه هدف است، مطرح کرد: در واقع اولین جامعه هدف در این رویداد، هیئت‌های مذهبی هستند که اکنون فضای مورد نیاز با هدف ارائه خدمات به آن ها مهیا شده است.
عضو شورای اسلامی شهر تهران اشاره کرد: دومین جامعه هدف در رویداد فرهنگی عطر سیب شهروندانی هستند که با هدف بازدید از اقدامات و خدمات فرهنگی در این رویداد حضور می یابند. 
معدنی پور ادامه داد: ما در کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران انتظار داریم علاوه بر حمایت از هیات های مذهبی و ارائه خدمات‌ در چنین رویدادی، نسبت به هدف گذاری ها و ارائه خدمات فرهنگی و هنری به شهروندان نیز توجه شود. 
وی با اشاره به رویکرد رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در این دوره مدیریتی مبنی بر لزوم توجه به نوجوانان، بر مبحث مخاطب شناسی هیئت‌ها تاکید کرد و اذعان داشت: باید کار مذهبی را از نوجوانی آغاز کرد، همانگونه که وظیفه این امر در وهله اول به عهده خانواده‌ها می‌باشد ما نیز باید در حوزه فرهنگی هدف گذاری در شناسایی و حمایت از هیئت‌های مذهبی را معطوف نوجوان کنیم.
معدنی پور خطاب به رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران مطرح کرد: شناسایی و حمایت از هیئت‌های نوجوان در این رویداد و حفظ ارتباط با آنها در طول سال می تواند یکی از اهداف سازمان در رویداد عطر سیب باشد.
وی خاطر نشان کرد: لازم است یک بانک اطلاعاتی در این زمینه ایجاد شود تا در طول سال و به طور مستمر با این گروه هدف ارتباط داشته باشیم.
عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اینکه امسال بیست و یکمین رویداد فرهنگی عطر سیب برگزاری می شود، تاکید کرد: حتماً آسیب شناسی های مورد نیاز نسبت به رویدادهای گذشته انجام شده و بر همین اساس انتظار داریم پس از بیست و یک سال این رویداد بدون نقطه ضعف برگزار شود و در آن نقاط قوت به مراتب بیشتر شده باشد.
معدنی پور بیان کرد: ما در کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران توقع داریم اقدامات خلاقانه، هنرمندانه و نوآورانه‌ای در این رویداد توسط سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران که متولی کارهای هنری است، بیشتر صورت گیرد. 
رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر ضرورت تولید محتوا، گفت: حتماً باید بخشی از اعتبارات مربوط به این رویداد در راستای تولید محتوا برنامه‌ریزی شود تا در کنار اقلام مورد نیاز هیئات، نسبت به تامین نیازهای محتوایی آنها هم توجه لازم صورت گیرد.
معدنی پور در پایان اظهار امیدواری کرد که رویداد فرهنگی عطر سیب هرسال باشکوه تر و هنرمندانه تر و خلاقانه تر برگزار شود و خدمات با کیفی تری به گروه هدف ارائه گردد.

 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: