• سه شنبه ٢١ آذر ١٤٠٢-١٤:١٩
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٨٠٩٩
آخوندی تأکید کرد:9-200

اهتمام جدی شورا و شهرداری در توسعه حمل و نقل عمومی / استفاده از توان داخلی برای برقی کردن تاکسی‌ها

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران بر اهتمام جدی شورا و شهرداری برای توسعه حمل و نقل عمومی به ویژه استفاده از توان داخلی در جهت برقی کردن تاکسی‌ها تأکید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، محمد آخوندی، رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران در دویستمین جلسه علنی شورا، در جریان بررسی گزارش معاونت حمل و نقل شهرداری تهران درخصوص آخرین اقدامات انجام شده در حوزه حمل و نقل، اظهار کرد: این گزارش معاون حمل و نقل، یک پیام بسیاری مهمی برای مردم و شورا دارد و آن این است که شهرداری براساس سیاست کلان و تکلیف شورا، حمل و نقل را مهم ترین وظیفه خود تعریف کرده است. 
وی افزود: در برنامه های درحال اجرا و در پرداخت هایی که به حوزه حمل و نقل انجام می شود این پیام به مردم تهران ارائه می شود که شهرداری برای حوزه حمل و نقل اقدامات جدی را انجام می دهد.
آخوندی گفت: حدود 19 هزار و 500 میلیارد تومان در حوزه حمل و نقل پرداخت شده است و نشان می دهد که شورا و شهرداری در این خصوص اهتمام دارد و تا پایان سال این روند، باید ادامه داشته باشد.
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورا خطاب به مدیران مالی شهرداری گفت: در بخش پرداخت های غیرنقد، به معنی واقعی کلمه به تولیدکنندگان اتوبوس و ... پرداخت‌ها انجام شود تا تولیدکنندگان گلایه مند نباشند و انگیزه تولید داشته باشند. 
وی ادامه داد: درباره اتوبوس ها هم در تبصره ها و هم گزارش نظارتی دیدیم که آغاز تحویل اتوبوس ها طبق قرارداد از آبان به بعد است و درحال حاضر شهرداری باید فشار بیاورد تا زودتر تحویل‌ اتوبوس ها انجام و تا پایان سال 1500 دستگاه اتوبوسی که قول داده بودند وارد ناوگان شود.
آخوندی درباره تاکسی برقی، تصریح کرد: توان داخلی نیز در این مورد وجود دارد شهرداری با تولیدکنندگان مذاکره و از ظرفیت‌های موجود استفاده کند تا بخشی از نیازهای این حوزه را از داخل تأمین کنیم و صرفاً به فکر واردات وارد نباشبم.

 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: