• شنبه ٢٥ آذر ١٤٠٢-٠٩:١٤
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٨١١٢
در پیامی صادر شد:

تسلیت رئیس شورای اسلامی شهر تهران در پی شهادت کارکنان انتظامی راسک

مهدی چمران، رئیس شورای اسلامی شهر تهران در پی حمله ناجوانمردانه و تروریستی به مقر انتظامی در شهرستان راسک و به شهادت رسیدن جمعی از سربازان امنیت وطن، پیام تسلیتی صادر کرد.

إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَيْهِ رَاجِعُونَ
 
ترور ‌و‌ برخوردهای کور ابزاری برای نیروهای بزدل، ضعیف و عاجز و ناتوان است که چون در صحنه میدان و نبرد واقعی نمی‌توانند کاری از پیش ببرند؛ به این روش های ناجوانمردانه و ننگین متوسل می‌شوند. حمله تروریستی به مقّر نیروی انتظامی در شهرستان راسک سیستان و بلوچستان، یکی از همین ترورهای کور و بزدلانه ای است که بی گناه ترین و معصوم ترین انسان‌هایی که مشغول خدمت به میهن و پاسداری از امنیت هموطنانشان بوده اند را نشانه گرفته‌ است.
متأسفانه ایران در چند دهه گذشته یکی از بزرگ‌ترین قربانیان تروریست در دنیا بوده و شوربختانه تر آن که مدعیان جهانی ضدتروریست، در برابر چنین جنایات وحشیانه‌ای سکوت می‌کنند و چه بسا پشت پرده این حملات نیز همین مدعیانی هستند که منفعت و سودشان در حمایت از گروه‌های تروریستی و طراحی این رفتارها و برخوردهای مذبوحانه است.
مردم نجیب و مظلوم ایران در همه این سال ها بارها و بارها طعم ترور را چشیده اند و بهترین، کارآمدترین و پاک ترین جوانان و مردان و زنان این سرزمین هر بار به نحوی قربانی جنایت ها و حملات تروریستی بوده اند و همگان نیک می‌دانند که دلیل این دشمنی و حقارت، اقتدار، توان ‌و حرکت سریع ایران به سمت فتح قله‌های جهانی است که خوشایند دشمنان و قدرت های جهانی نیست و هربار تلاش می‌کنند با ترور و تهدید و تحریم مانعی در برابر آن ایجاد کنند.
اینجانب، شهادت جمعی ازسربازان مجاهد، جان برکف، دلاور و معصوم را به ملّت بزرگ ایران، خانواده داغدار این عزیزان و مقام معظم رهبری (مدظلّه العالی) تسلیت می‌گویم. رجاء واثق دارم حافظان امنیت و نیروهای شریف نظامی، انتظامی، امنیتی، قضایی و دیپلماتیک، با شناسایی عاملان و آمران این جنایت ننگین، پاسخی قاطع، محکم و امیدبخش خواهند داد. ملت ایران راه پیشرفت، تعالی و سربلندی را با امید و دلگرمی ادامه خواهد داد و فردا روزی این شهدای بزرگوار در کنار همه شهدای جان بر کف این سرزمین، اعتلا و اقتدار ایران اسلامی را به نظاره خواهند نشست.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: