• سه شنبه ٢٨ آذر ١٤٠٢-١٥:٥٤
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٨١٢٦
در صحن شورا صورت گرفت:9-201

تصویب یک فوریت اصلاح ماده 8 ضوابط تشکیلات شهرداری

اعضای شورای اسلامی شهر تهران بایک فوریت طرح اصلاح بخشی از ماده هشت ضوابط تشکیلاتی شهرداری تهران مبنی بر مجوز به شهرداری جهت جابجایی نیروی انسانی شرکت ها برای تأمین کسری نیروی سازمانی با رعایت سایر ضوابط و مقررات ملاک عمل در شهرداری تهران، موافقت کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، ناصر امانی، رییس کمیته منابع انسانی شورای اسلامی شهر تهران در دویست و یکمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران، در توضیح این طرح، گفت: با استناد به مصوبه شورای پنجم، تحت عنوان ضوابط تشکیلاتی شهرداری تهران، این مصوبه مانع از هرگونه جابجایی پرسنل و هرگونه مأموریت و انتقال کارکنان شرکت های تابعه و وابسته شده است.
وی در ارزیابی ماده 8  ضوابط تشکیلات شهرداری، گفت: در این ماده به کل ساختار شهرداری، نحوه جابجایی، انتقال، مأموریت و کل مسائل نیروی انسانی شهرداری تهران اشاره شده و در بند ماده 8 این مصوبه، موردی آورده شده که هرگونه نقل و انتقال، و جابجایی پرسنل، و هرگونه مأموریت و انتقال کارکنان شرکت تابعه و وابسته، بدون وجود پست سازمانی ممنوع می باشد. 
امانی افزود: ما در بودجه 1401، تبصره‌ای آوردیم که به شهرداری مجوز جابجایی پرسنل را، به لحاظ مأموریت، از سازمان یا شرکت، بین منطقه و سازمان، بین سازمان و شرکت، بین منطقه و ستاد، داده است. 
وی گفت: متأسفانه به علت عدم مطرح شدن این تبصره در شورا، این مورد در بودجه 1402 حذف شد و این اختیار، برای همیشه از شهرداری سلب شد.
امانی با تأکید بر ضرورت اصلاح دائمی این ماده به جای آنکه هر بار تحت عنوان تبصره بودجه سالیانه گنجانده شود؛ یک فوریت اصلاح این موضوع را در صحن شورا به رأی گذاشت که با موافقت اکثریت اعضا همراه شد.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: