• شنبه ٢ دی ١٤٠٢-١٤:٤٧
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٨١٣٤
سوده نجفی در بازدید از منطقه 10؛

تاثیر نوسازی بافت فرسوده در منظر شهری و آسیب های اجتماعی

رئیس کمیته سلامت شورای اسلامی شهر تهران، اصلاح منظر شهری و کاهش آسیب های اجتماعی را دو بعد مهم نوسازی بافت فرسوده برشمرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، سوده نجفی، عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران در شورای معاونین شهرداری منطقه ۱۰ با اشاره به جمعیت این منطقه اظهار داشت: این منطقه با دارا بودن حدود ۳۵۰ هزار نفر جمعیت از تراکم جمعیتی زیادی برخوردار است که علاوه بر این دارای بافت فرسوده زیادی نیز می باشد.
وی ادامه داد: نوسازی بافت فرسوده از دو بعد دارای اهمیت است که علاوه بر اصلاح منظر شهری در بخش کاهش آسیب های اجتماعی و اعتیاد بسیار موثر است که متاسفانه نقاط بی دفاع شهری نیز از جمله معضلات این منطقه می باشد که شهردار منطقه باید برای حل آن تدابیر لازم را انجام دهد.
نجفی افزود: در روند نوسازی بافت فرسوده باید معابر نیز مورد بازسازی قرار گیرد که این موضوع در شهر تهران مورد بی توجه ای واقع شده است.
وی با اشاره به معضل ترافیک شهر تهران گفت: متاسفانه یکی از معضلات اصلی شهر تهران ترافیک می باشد که خوشبختانه در این منطقه ۲ پارکینگ در دست احداث است و ضرورت دارد تا گود جیحون نیز تعیین و تکلیف شود.
رئیس کمیته سلامت شورای اسلامی شهر تهران گفت: موضوع اتصال فاضلاب شهر تهران به اگوی شهری یک ضرورت مهم است که در این منطقه اقدامی صورت نگرفته بود که خوشبختانه در این دوره از مدیریت شهری با گزارشی که ارائه شد بیش از ۹۷ درصد فاضلاب منطقه به اگوی شهری وصل شده است.
سوده نجفی ادامه داد: با توجه به وجود مراکز درمانی و بیمارستان در این منطقه باید تفکیک زباله های عمومی با زباله های عفونی در دستور کار قرار گیرد.
عضو شورای اسلامی شهر تهران در ادامه حضور خود در منطقه ۱۰ ضمن ادای احترام به مزار شهدای گمنام در بین بانوان شاغل در شهرداری به صورت رودررو حاضر شد مشکلات و مسائل آنها را با حضور شهردار منطقه و معاونین بررسی و پیگیری کرد.

 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: