• يکشنبه ٣ دی ١٤٠٢-٢٠:٣٦
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٨١٤٨
چمران در اختتامیه "دورهمی فعال شو":

شهر برای معلولان مناسب سازی شده ولی اقدامات جدی تری باید انجام شود

رئیس شورای اسلامی شهر تهران در اختتامیه "دورهمی فعال شو" ویژه معلولان شهر تهران با بیان اینکه در شهر تهران اقدامات خوبی برای زیست معلولان عزیز انجام گرفته است؛ اظهار داشت: از همان سال۱۳۸۲ که وارد مدیریت شهری شدیم؛ دغدغه های معلولان را پیگیری کرده‌ایم که هنوز رضایتمندی کافی به دست نیامده است و برای رسیدن به نقطه مورد نظر تلاش های زیادی باید انجام بگیرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، اختتامیه "دورهمی فعال شو"با حضور مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران؛ مهدی باب الحوائجی فرماندار شهرستان ری؛ علی همت محمود نژاد، مدیرعامل انجمن دفاع از حقوق معلولان ایران؛ غلامرضا شنگی، شهردار منطقه ۲۰؛ حمید صاحب، مدیر کل سلامت شهرداری تهران در سالن همایش های  ایوان ری برگزار شد.
رئیس شورای اسلامی شهر تهران در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران اظهار داشت: زمانی که کار را در مدیریت شهری در سال‌های ۱۳۸۲ آغاز کردیم از همان زمان پیگیر دغدغه های معلولان بوده‌ایم و برای مناسب سازی شهر اقدامت خوبی انجام شده است ولی راضی کننده نیست و باید تا رسیدن به نقطه مطلوب، اهتمام جدی‌تری داشته باشیم .
چمران در ادامه گفت: شورای اسلامی شهر تهران در خصوص حمل و نقل برای معلولان اقدامات خوبی انجام داده است که در این خصوص مسئولیتی نداشته است .ولی ما به عنوان مسئولیت به این موضوع نگاه نداشته ایم و دنبال رفع این موضوع بوده‌ایم و اعتبار خوبی هم در این خصوص انجام گرفته است.
وی در ادامه گفت: در خصوص وسایط حمل و نقل عمومی باید نگاه جامع داشته باشیم و متروهای شهر تهران همه آسانسور ندارند و این یکی از دغدغه معلولان است که باید اقداماتی انجام شود. در خصوص اتوبوس های شهر تهران باید گفت که نزدیک به ده سال است اتوبوسی وارد ناوگان نشده است و اگر هم شده؛ بسیار کم بوده است. اتوبوسها به تدریج  وارد خواهند شد و همه شهروندان،  الان دغدغه وسائل حمل و نقل عمومی دارند که مدیریت شهر در رفع این موضوع اهتمام جدی خو اهد داشت.
چمران در خصوص طرح جامع شهر تهران گفت: طرح جامع در شهر تهران نهایی شده است و اولین شهری هستیم‌ که سالانه طرح جامع را اصلاح می‌کنیم  تا بتوانیم نیاز های شهر را به خوبی مرتفع کنیم.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: