• دوشنبه ٤ دی ١٤٠٢-١٤:٣٨
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٨١٥٢
چمران در آیین افتتاحیه دومین پایگاه قهرمانی کشتی تهران:

کشتی ورزش افتخار آفرین، سنتی و اول کشور است/ مسیر کشتی باید برای نوجوانان و جوانان هموار شود

رئیس شورای اسلامی شهر تهران در آیین افتتاح دومین پایگاه قهرمانی کشتی استان تهران با بیان اینکه کشتی ورزش افتخار آفرین، سنتی و اول کشور است، اظهار داشت:کشتی برای سربلند کشور در جهان افتخار آفرین بوده است و هر چه قدر برای کشتی کار شود کم است و باید در این زمینه کارهای خوبی انجام شود تا نوجوان و جوانان همچنان افتخار آفرین برای ایران عزیز باشند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، آیین افتتاح دومین پایگاه قهرمانی کشتی استان تهران(مجموعه ورزشی برادران شهید قنبری دستجردی ) با حضور مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران، میثم مظفر نائب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورا، علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی، محمد جواد خسروی شهردار منطقه ۱۸ ،حسین اوجاقی رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران در سالن ورزشی شهیدان دستجردی واقع منطقه ۱۸شهرداری تهران برگزار شد.
رئیس شورای اسلامی شهر تهران در ابتدای این جلسه ضمن محکوم کردن حملات رژیم غاصب صهیونیستی در اراضی نوار غزه که منجر به شهادت نوجوانان جوانان و مردم بی دفاع می‌شود، اظهار داشت: این مجموعه خوب برای نوجوان و جوانان عزیز شهر تهران افتتاح می‌شود تا مسیر افتخار آفرینی در جهان هموار شود و این در حالیست کشتی ورزش افتخار آفرین، سنتی و اول کشور است.
چمران در ادامه گفت : مدیریت شهری، شهرداری و سازمان ورزش شهرداری در راستای ارتقای ورزش شهر تهران کار و اقدامات خوبی انجام داده است تا نوجوانان و جوانان در مسیر ورزش به درستی حرکت و در جهان برای کشور مدال آور باشند.
رئیس شورا در پایان تصریح کرد: پهلوانانی مثل تختی، زندی و دیگر بزرگان شاخص کشتی غرور و عزت برای کشور به افتخار آوردند که نوجوان و جوانان باید در مسیر این بزرگان قدم بردارند.

 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: