• سه شنبه ٥ دی ١٤٠٢-١٠:٥٧
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٨١٥٥
سلیمانی:2-203

تصور نکنند با به شهادت رساندن فرزندان این سرزمین آسیبی به انقلاب می‌رسانند

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران، ضمن تبریک و تسلیت به مناسبت شهادت سردار سید رضی موسوی، خطاب به عاملان این جنایت، تصریح کرد: اینطور پنداشته نشود که با به شهادت رساندن فرزندان برومند این سرزمین، می‌توانید آسیبی به این انقلاب برسانید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، نرجس سلیمانی، رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورا با عرض تبریک و تسلیت به خانواده و ملت شریف ایران به مناسبت شهادت سردار سیدرضی موسوی در سوریه به دست رژیم جنایتکار صهیونیستی، اظهار داشت: در ادامه جنایات وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی، در نتیجه یک حمله تروریستی در سوریه، سردار سیدرضی موسوی به فوزعظیم شهادت نائل آمد و در آستانه شهادت حاج قاسم، به خیل دوستان شهیدش پیوست. این مدال افتخار و به کمال رسیدن این شهید بزرگوار را به خانواده او و ملت شریف ایران، تبریک و تسلیت می‌گوییم. 
سلیمانی در ادامه با بیان اینکه شهادت، حقیقتاً به معنای به کمال رسیدن است؛ به ذکر خاطره و بیاناتی از سردار شهید سلیمانی در این باره پرداخته و گفت: حاج قاسم در توضیح اشتیاقش برای شهادت، همواره انسان را به میوه ای تشبیه می‌کرد که کمالش در رسیدن و سپس چیده شدن است. شهدا حقیقتاً میوه‌های به کمال رسیده درخت معرفت هستند که توسط پروردگار متعال، در زمان مناسب خود چیده می‌شوند.
وی افزود: خون‌هایی هر بار ریخته شده و درخت تنومند انقلاب را آبیاری می‌کند اما اینطور پنداشته نشود که با به شهادت رساندن فرزندان برومند این سرزمین، می‌توانند آسیبی به این انقلاب و ملت برسانند. بلکه این انقلاب، هر روز قوی‌تر شده و این خون‌ها به بار می‌نشیند. میوه این خون‌ها، جوانان برومند دیگری است که در مرزها از تمامیت ارضی و کیان این ملت دفاع خواهند کرد و این تا زمان ظهور حضرت مهدی (عج) ادامه خواهد یافت. 
مهدی چمران، رئیس شورا نیز در ادامه با تأیید اظهارات رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورا، اظهار داشت: شهادت به راستی زیبنده چنین شخصیت‌هایی است و کسی که شهید شد؛ به اوج عروج و کمال رسیده است. این ما هستیم که متضرر شده‌ایم و این اتفاق، خسرانی برای ما باقی مانده‌هاست. قطعاً و یقیناً نیروهای ما جای خالی او را پر خواهند کرد. قطعاً اسرائیل، اشتباه محض کرده است و انتقام خون این شهید و همه شهدای خود را خواهیم گرفت؛ به گونه‌ای که دیگر فرصت باقی ماندن نداشته باشند. 
 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: