• پنج شنبه ٧ دی ١٤٠٢-١٥:١٢
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٨١٦٩
در بازدید نادعلی در منطقه ۱۰ تهران مطرح شد:

افتتاح دو مرکز کارآفرینی کوثر در منطقه ۱۰ تهران تا پایان سال/ تبدیل پلازا بریانک به بازارچه با اداره زنان سرپرست خانوار

رویداد چهارشنبه های فرهنگی این هفته سخنگوی شورای شهر تهران، در منطقه ۱۰ تهران برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، رویداد چهارشنبه های فرهنگی این هفته سخنگوی شورای شهر تهران، در منطقه ۱۰ تهران رقم خورد. در این بازدید، شهردار و جمعی از مدیران ارشد منطقه ۱۰ سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران را همراهی کردند.

علیرضا نادعلی، ضمن غبار روبی از مقبره شهدای گمنام بوستان نورالزهرا(س) از مجموعه پلازای بریانک بازدید کرد و گفت: در ادوار گذشته مدیریت شهری تهران، تلاش شده بود که یک محیطی با پیوست اجتماعی در منطقه ۱۰ تهران ایجاد شود و بحث های فرهنگی و تفریحی پلازا بریانک در دوره ششم مدیریت شهری به صورت جدی پیگیری شد.
وی افزود: توجه ویژه به خانواده ها در‌ محیط های مسکونی و تجاری از جمله موضوعاتی است که باید مورد توجه قرار بگیرد؛ همچنین اولین ورودی و خروجی ویژه معلولان در این پلازا افتتاح شده و تلاش مدیریت شهری این است که تا قبل از پایان سال بازارچه خیریه ای در این پلازا که توسط زنان سرپرست خانوار اداره می شود؛ افتتاح شود.
سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران در ادامه از مرکز کارآفرینی کوثر در منطقه ۱۰ تهران بازدید کرد و گفت: در راستای کاهش آسیب های اجتماعی مراکز کوثر در زمینه کارآفرینی فعالیت خوبی در تهران دارند؛ در همین زمینه بانوان سرپرست خانوار در این مراکز فعال هستند که نزدیک ۱۷ نفر هستند.
سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران در ادامه رویداد چهارشنبه های فرهنگی، از نرم افزار جامع تلفنی اجتماعی و فرهنگی منطقه ۱۰ تهران رونمایی کرد و سپس از خانه موزه شهیدان اقبالی بازدید و بر لزوم رسیدگی ویژه به خانه موزه شهدا تأکید کرد.
نادعلی در ادامه بازدید چهارشنبه های فرهنگی از مجموعه فرهنگی و رسانه ای بصیرت در منطقه ۱۰ تهران بازدید به عمل آورد و سپس با معاونان منطقه ۱۰ شهرداری تهران دیدار و گفتگو کرد.
سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران همچنین با خانواده شهید حمزه ای دیدار و گفتگو کرد و سپس در‌دیدار مردمی با اهالی منطقه ۱۰ تهران در مسجد الهادی گفتگو کرد.

اخ الصنایع شهردار منطقه ۱۰ تهران نیز گفت: تا پایان سال دو مرکز کوثر دیگر به مجموعه مراکز کارآفرینی کوثر در منطقه ۱۰ تهران اضافه خواهد شد.
وی افزود: امیدواریم با همکاری کمیسیون اجتماعی و فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران یک مجموعه شهردخت را تاسال آینده در منطقه ۱۰ پایتخت افتتاح کنیم.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: