• شنبه ٩ دی ١٤٠٢-١٢:٠٦
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٨١٧١
در هفته جاری صورت خواهد گرفت:

برنامه بازدید و ملاقات مردمی اعضای شورای اسلامی شهر تهران در مناطق مختلف

بازدید از پروژه های شهری سه منطقه شهرداری تهران و نیز دیدار با شهروندان 3 منطقه دیگر از برنامه های میدانی اعضای شورای اسلامی شهر تهران در هفته جاری خواهد بود.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، اعضای شورای اسلامی شهر تهران در راستای دیدارهای مردمی با شهروندان مناطق ، و نیز بازدیدهای نظارتی از پروژه های مهم شهری در هفته جاری در شش منطقه شهرداری حاضر شده و از نزدیک در جریان موضوعات و مشکلات شهروندان قرار خواهند گرفت و همچنین پروژه های مهم مدیریت شهری را بررسی خواهند کرد.

در ادامه بازدیدهای میدانی اعضای شورا از مناطق 22 گانه شهرداری تهران، در هفته جاری اعضای کمیسیون برنامه و بودجه در قالب طرح رصد و با هدف نظارت میدانی از پیشرفت فیزیکی پروژه های توسعه محلی روز شنبه 9 دی در مناطق یک و 3 تهران حضور پیدا خواهند کرد. 
سید جعفر تشکری هاشمی عضو و رئیس کمیسون عمران و حمل ونقل، از دیگر اعضای شورا است که با حضور در منطقه 21 پروژه های حوزه حمل و نقل را بررسی خواهد کرد. 
حبیب کاشانی عضو و خزانه دار شورا ، مهدی اقراریان عضو و رئیس کمیته نظارت شورا و جعفر شربیانی عضو هیات رئیسه شورا به ترتیب در مناطق 16 ، 18 و 13شهرداری تهران با شهروندان مناطق دیدار و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات آنها قرار خواهند گرفت. 
بر این اساس برنامه بازدید تشکری هاشمی از منطقه 21 در روز دوشنبه 11 دی ماه، برنامه ملاقات مردمی حبیب کاشانی با شهروندان منطقه 16 در روز چهارشنبه 13 دی ماه و برنامه ملاقات مردمی مهدی اقراریان در منطقه 18 در روز یک شنبه دهم دی ماه و همچنین دیدار مردمی جعفر شربیانی با شهروندان منطقه 13 روز دوشنبه 11 دی برگزار خواهد شد.

 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: