• يکشنبه ٢٠ اسفند ١٤٠٢-١١:٤٤
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٨٥٥٣
عباسی خواستار شد 4-221

محرومان در ماه مبارک رمضان در اولویت شهرداری باشند

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر تهران، با اشاره به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، از شهرداری خواست تا با همکاری و مشارکت سازمان‌های مردم نهاد، توجه به محرومین را در در اولویت توجه قرار دهد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، مهدی عباسی، رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری بار دیگر با اشاره به جنایات رخ داده در غزه از سوی رژیم صهیونیستی و نیز فرا رسیدن ماه مبارک رمضان اظهار داشت: قطعاً وحدت در گرو توجه به اشتراکات، التزام به قانون، عمل به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب، رعایت حقوق مردم، مسابقه در خدمت رسانی به مردم و همچنین تمرکز بر کارهای باقیمانده همراه با احترام، مهربانی و رعایت اخلاق اسلامی محقق خواهد شد.
وی افزود: ساختار استکباری معمولاً به دلیل امپراتوری قدرتمند رسانه‌ای و روانی که در اختیار داشت؛ در هر برهه‌ای با استفاده از ایجاد اختلال ذهنی و نیز اختلال نگرشی و سپس اثرگذاری در رفتار و اختلال رفتاری جهانیان، می‌توانست سرپوشی روی جنایت‌های خود بگذارد. خوشبختانه امروز شاهد آن هستیم که دنیا متوجه شده که آمریکایی‌ها و به ویژه کسانی که هنوز به دنبال یک استعمار نوین هستند؛ نه تنها به صلح پایدار در سرزمین انبیاء علاقه‌ای ندارند. بلکه امروز بیش از هر روز دیگری به هرج و مرج دائمی در منطقه غرب آسیا نیازمندند. 
عباسی ادامه داد: ان شاء الله خداوند از فضل و کرم خود به مردمی که به ماه رمضان ورود می‌کنند؛ نگاه ویژه کند. گرچه تفاوتی ندارد و امروز به نوعی این مردم روزه‌دار هستند و مشاهده کودکانی که در فقر و گرسنگی مقابل چشمان پدر و مادرشان از بین می‌روند؛ انسان را عمیقاً غصه‌دار می‌کند. در ماه مبارک رمضان توجه به محرومین یک اولویت به حساب می‌آید. لذا از شهرداری تهران درخواست می‌شود که ضمن همکاری و مشارکت با سازمان‌های مردم نهاد که در این عرصه فعال هستند؛ خود نیز در حد توان حمایت کند.
 
کد خبر:4-221

 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: