• يکشنبه ٢٦ فروردين ١٤٠٣-١٥:٣٣
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٨٦٧٤
علوی خبر داد: 8-227

افزایش ۲۸ برابری اعتبارات سرویس مدارس استثنایی در لایحه بودجه ۱۴۰۳ شهرداری تهران

عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران، از افزایش ۲۸ برابری اعتبارات سرویس های مدارس استثنایی در لایحه بودجه ۱۴۰۳ شهرداری تهران خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، سید احمد علوی، عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران امروز(یکشنبه ۲۶ فروردین ماه) طی تذکری در صحن علنی شورا اظهار داشت: به دلیل گستردگی و حجم فعالیت ها انتظار است که نهادهای مختلف به سازمان بهزیستی یاری رسانند.
وی با بیان اینکه مدیریت شهری در ادوار مختلف و به ویژه در دوره جدید تلاش کرده که به وظایف خود در موضوع معلولین عمل کند، افزود: اعتبار مدیریت شهری جدید در موضوع سرویس های مدارس استثنایی در روزهای نخست فعالیت خود حدود ۷ میلیارد تومان بود اما امروز در بودجه ۱۴۰۳، به ۲۰۰ میلیارد تومان افزایش یافته است.
سید احمد علوی با بیان اینکه در بودجه ۱۴۰۳ شهر تهران، ۱۰ میلیارد تومان برای اتوبوس مدارس استثنایی در نظر گرفته شده است، گفت: در مورد سرویس های جانبازان و معلولان سال گذشته ۲۰ دستگاه به ناوگان حمل و نقل آنان اضافه شده و امسال نیز ۱۸۰ میلیارد تومان برای خرید ون های جدید در نظر گرفته شده است.
عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر اینکه در طراحی های شهری باید حتما فضاهای فراغتی را برای همه شهروندان اعم از معلولان و افراد نیازمند و سالم فراهم آوریم، از نشستی با موضوع مناسبت سازی در ستاد سمن‌های شهر تهران خبر داد.
وی معتقد است که نسبت به بسیاری از این مناسب سازی ها در شهر تهران انتقاد وجود دارد که شاید سازمان بهزیستی به عنوان متولی این امر بهتر می‌توانست ایرادات و اشکالات را برطرف کند.
علوی در پایان از سازمان بهزیستی خواست که پیشنهادات و انتقادات مدنظر خود را به شورای اسلامی شهر و شهرداری منتقل کند و این ارتباط در طول سال حفظ شود تا اقدامات مؤثری انجام شود.
 
کد خبر: 8-227

 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: