• يکشنبه ٢ ارديبهشت ١٤٠٣-١٦:٤٦
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٨٧٢١
در صحن شورا تصویب شد: 13-229

بندهای تکلیفی حسابرسی شرکت ساماندهی مشاغل و اصناف مزاحم

گزارش حسابرسی شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران، برای سال مالی 1400 و 1401 مورد بررسی اعضای شورا در صحن علنی قرار گرفت و بندهای تکلیفی آن به تصویب رسید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای شهر تهران، در جریان بررسی گزارش حسابرسی شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران در دویست و بیست و نهمین جلسه شورای اسلامی شهر، حسابرس رسمی شورا در قرائت ابعاد حسابرسی، سالهای مالی 1400 و 1401 با بیان اینکه این شرکت در جبران زیان انباشته دو برنامه داشته و قرار بر این شد در این زمینه تجدید ارزیابی صورت بگیرد؛ اظهار کرد: توانستیم در مسیر دو ساله، زیان را به سود عملیاتی تبدیل کنیم. به طوری که در سال ۱۴۰۲ زیان انباشته به صفر رسیده و امسال پنج میلیارد تومان سود عملیاتی ثبت شده که ما را از شمول ماده ۱۴۱ خارج می کند.
بیگی با بیان اینکه در پرونده بازار جنت ۸ میلیارد تومان رأی به نفع شهرداری در حال پیگیری است و با توجه به مدیریت هزینه دادرسی، این پرونده در سه مرحله در دادگاه مطرح و پیگیری می‌شود؛ خاطرنشان کرد: در پرونده دیگری نیز شرکت طرف مقابل ما به پرداخت رقم ۹ میلیارد تومان محکوم شد. 
وی با بیان اینکه دو ساختمان اداری در منطقه ۴ و ۱۹ داریم که شهرداری اعلام کرد اسناد آن باید به نام شهرداری باشد؛ تأکید کرد: اسناد باید به نام شهرداری باشد و نباید به نام شرکت ثبت شود و این اقدام مطابق روال نیست. 
در نهایت، گزارش حسابرسی شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران در سالهای ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱، تأیید شد و بندهای تکلیفی آن به تصویب رسید.
 
کد خبر: 13-229

 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: