• يکشنبه ٢ ارديبهشت ١٤٠٣-١٧:٢٤
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٨٧٢٣
نادعلی خبر داد

برنامه‌های ویژه مدیریت شهری برای نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران از ویژه برنامه‌های مدیریت شهری برای بهتر برگزار شدن ‌سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران به نقل از ایبنا، علیرضا نادعلی با اشاره به برگزاری نشست هماهنگی نمایشگاه بین‌المللی کتاب با همکاری مدیریت شهری تهران، گفت: در ماه جاری سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران برپا می‌شود. به‌طور طبیعی این نمایشگاه هم برای مجموعه مدیریت شهری به‌عنوان کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران یک رویدد بزرگ فرهنگی تهران است.
وی افزود: برای این نمایشگاه جایگاه ویژه‌ای قائل هستیم و تمهیدات ویژه‌ای هم داریم، به همین دلیل طبق سنت هرساله در کمیسیون فرهنگی همه دستگاه‌های همکار نمایشگاه را برای هم‌فکری و هم‌افزایی برای تشکیل کمیته‌های تخصصی دعوت می‌کنیم، این کمیته‌ها در حوزه‌های مختلف ترافیکی، خدمات شهری، زیباسازی، امنیتی و رویدادهای فرهنگی و اجتماعی فعال هستند.
نادعلی با بیان اینکه کمیته‌ها طی یکی‌دو روز آینده تشکیل خواهد شد؛ گفت‌: قرار است جلسه بعدی در محل مصلای تهران برگزار شود تا اگر نقص و عیبی در تشکیل کمیته‌ها وجود دارد، مرتفع شود.
وی با اشاره به حضور دستگاه‌های مختلف مدیریت شهری، توضیح داد: به‌عنوان شورای اسلامی شهر تهران دعوت کردیم تا در هماهنگی با یکدیگر هر آنچه می‌توانند برای بهتر برگزار شدن نمایشگاه و استفاده بهتر مردم از فضای ۱۰ روز نمایشگاه کتاب انجام دهند.
سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه پس از بیماری کرونا هر سال به میزان مخاطبان نمایشگاه کتاب تهران افزوده می‌شود؛ گفت: این رویداد یک بازار گرمی برای اهالی حرفه‌ای فضای کتاب و کتابخوانی، به اضافه کسانی است که به این فضا وارد می‌شوند. فضایی است که پرچم کتاب برای کل سال در این ایام بالا می‌رود و ناشران می‌توانند گردش مالی مناسبی ایجاد کنند و بازار کتاب را رونق ببخشند.

 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: